akskaņa

3 0 0
                                    

pēc 5 dienām

      I don't love you. I can't love you. This is not a manifestation. This is the truth. I just drew the small black heart on my left wrist. This is the truth. Do I need to perform a magic trick to see it, do I need to trick or to convince. Do I need to explain.
      Sēdēju orķestrī, klausījos jaukus gabalus. Diriģents kādā vietā teica, ka pirmo klarnešu solo. Doma par kopmēģinājumu ar viņu orķestri. Doma par... Doma ar Leonīdu uz Alena skaņas, spēle ar gredzenu man pirkstā. Ja man blakus šeit pirmā klarnete būtu Leonīds, nevis Alens, kā mēs reaģētu? Ko mēs darītu? Vai mēs sēdētu tuvāk? Vai mēs valdītu smieklus? Vai mēs varētu viens otru aizsniegt? Labi gan, ka es uz kopmēģinājumu nedošos, [turklāt] labi arī, ka kaut kur citur izkārtojums varētu būt citāds. Tur klarnetes sēž obojai pretī, flautas kilometrā pa vidu un priekšu.
      Neesi zirgs ar saldējumu pierē, Paula! Arī varbūt tāpēc es gaidu satikt Loretu, lai iegūtu viņu reālistisku savai galvai. Viņas eksistencei esmu likusi augstas cerības uz palīdzēšanu.
      Vēl es pamanīju, ka Alekss daļu savas personības bija veidojis no "Tumsas" dziesmu nosaukumiem. Tie šķiet pazīstami pēc būtības un domas, bet nemaz kā skaņu celiņi.

vēlāka dienasgrāmata | GlamorousDonde viven las historias. Descúbrelo ahora