tas pats datums, bet nu jau diena
_Kamēr vēl esmu pie prāta, paliec tu manā prātā_
***
Peug peug peug , ladies and gentlemen, laukumā ienāk jauns spelētājs! Pagaidām veicis dažas nenozīmīgas parādīšanās trešdienu pēcpusdienās pirms matemātikas, bet veic savu parādīšanos atkārtoti un, kā izskatās, netaisās to baigi pārtraukt. Šodien pēc lekcijas pārtvēra, teica, ka man ļoti piekrīt vienā jautājumā, kas parādījās lekcijā.
Daniels – kursabiedrs, kas neizbauda matemātiku un pametis būvinženierus, kuru lielākā daļa kursa (laikam mani ieskaitot) nesaprot, ko viņš filologos meklē, kāpēc vispār vēlas pabeigt.
Viņš nolēma man iet līdzi un runāt. No sākuma par dziedāšanu, tad zinātniskumu, tad savu jauno ādas jaku ar dažāda garuma striķos iesietām pogām. Bijām tikuši līdz Pirmajai un, lai gan man tur neko nevajadzēja, domāju, vai neieiet iekšā, jo viņš varētu palikt laukā un nevēlēties iet svešā skolā, bet ja nu viņš ienāktu, man būtu strauji jāizdomā, ko man tur vajag. Piemēram, Frekvenci, bet tā jau sākusies, turklāt tur varētu būt Zigfrīds.
Tālāk domāju, vai nevaru ieiet Otrajā, bet tur man vēl mazāk, ko meklēt, tur vēl mazāk kāds gaidītu. Tikko sapratu, ka ceturtdienās būtu jābūt Akmentiņai, bet tik daudz laika man arī nebija. Tikām līdz mazajiem mediņiem, līdz anatomikumam... tur es tālāk par pirmo vestibilu pati netieku, tā kā būtu grūti sacerēt kādas darīšanas. Viņš man gāja līdzi līdz pat Misiņu durvīm, kur es pajautāju, vai nāks arī līdzi uz akadēmisko bibliotēku. Nē! Beidzot ...
Vienā mierā nodevu savas Lietuvēna grāmatas un kāpu atkal lejā. Ārā apstājos, apsēdos uz granīta (?) kāpnēm. Šeit mēs sēdējām kādu otrdienu ar Kārli. Nez vai Fēbe šeit arī ir sēdējusi, gaidījusi vai vienmēr gājusi iekšā? Nez kāpēc liekas, ka esmu viņu redzējusi tur pirmajā stāvā uz beņķiem pie kāpnēm sēžam, bet tas ir ļoti dīvaini, kāpēc lai man tādas atmiņas būtu...
Mazliet pasēdējusi uz kāpnēm, padungojusi Dvēseles dziesmu un mazliet norājusi sevi par sevis salīdzināšanu ar Fēbi, gāju ar pāris līkumiem uz pieturu, mans laiks taču ir dārgs, mana aizņemtība taču ir augsta.
Bet tagad, nu jau divas otrdienas, es arī iegāju iekšā viņam līdzi uz sarkankrēsloto zāli... Re! Nē, Paula, nē, tas nav "sasniegums".
ESTÁS LEYENDO
vēlāka dienasgrāmata | Glamorous
De TodoPirmā kursa piedzīvojumi. Jūs zināt noteikumus - ja atrodat sevi un vēlaties kaut ko mainīt, viss ir iespējams! Tāpat kā iepriekš, mans vārds nemainās, pārējie ir pēc manas privātās shēmas. Sitiet man pa nagiem (vēlams pārnestā nozīmē) par pieturzī...