profesionālismi

4 0 0
                                    

pēc 2 stundām

    Bez 20 pieci, pa vidu bija pusdienas. Ir tāda kā nespēja koncentrēties valodniecības jautājumiem, ir dažāda fona mūzika, ir apspiežamas fona domas par discordu, par visu ko, un ir neapspiežamās domas, kas kā šampinjoni caur asfaltu turpina atgriezties domās. Leonīds un Loreta, bet kādēļ pa manu galvu? Ejiet, lūdzu, izklaidēties kaut kur citur. Domāju par to, kā satikt Loretu, kā to labi, efektīvi un nebriesmīgi izdarīt. Domāju par profesionālo specializāciju un cilvēku spēju sarunāties un draudzēties tai pāri un ārpus, par iespēju uztverties un dažādo zināšanu.
"Everybody wants to rule the world" – Tears for Fears.
Domāju par savu attālinātību profesionālakā leksikā no visiem, kurus gribu pazīt un ko esmu mīlējusi līdz šim, domāju par jomas slenga robežām un ģimenēm ar dažādu jomu profesiju pārstāvjiem, par satikšanos vidēs un par vidēm, kas nav specializēti centrētas.
Domāju par introverta sāpēm satikt cilvēkus. Vidusskolā visiem ir puslīdz līdzīgas zināšanas ar dažādiem iestiepieniem dažādos virzienos, bet tagad studēšana ir kaut kas absolūti nepārklājīgs saturā, ka vienīgā kopīgā apspriežamā pieredze ir studiju formā, bet cik gan var runāt par formu un par saturu ne? Kur mums bija epifānija par burbuļiem? Vai arī ne tā... Man visi draugi dzīvo Stradiņos...

vēlāka dienasgrāmata | GlamorousTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang