pēc 10 dienām
Nez kura diena jau. Domāju, ka rakstīšu vairāk, ka būs vairāk ko. Vairākas medijas paralēli top diezgan reti, un tagad notiek video. Tas notiek daudz un katru dienu. Every moment, every waking hour. Vēl medijas diferencējas pēc vajadzības. Rakstāmā klade vislabāk der un palīdz iekšēji emocionāli sarežģītos brīžos, bet man šeit notikumi, notikumi vien. Notikumus parādīt un izstāstīt labāk ir video. Varbūt. Nav jau tā, ka man būtu vlogošanas pieredze. Audio medija bija vajadzīga visvairāk tad, kad nebija apkārt cilvēku, ar ko mazliet parunāties par pusdziļo dzīves atgadījumu. Šeit ir daudz svešu cilvēku. Ar viņiem var parunāties, bet pietrūkst savējo. Notikumu un atgadījumu stāstīšanas vajadzība ielikta telefona kamerā ar domu tai savu adresātu satikt pēc vairākām dienām. Vajadzībai stāstīt ar to pietiek. Laikam tāpēc Vilsons sadraudzējās ar volejbola bumbu uz tukšas salas.
Braucu septiņu stundu vilcienā un nevaru saprast, kāpēc nenāk miegs. Ārā jautri spīd saulīte un slīd garām mīlīgi ciematiņi. Nakts ceļojums nav viesis plānoto nogurumu, gulēju tikai stundu no šī un līdzīgi no iepriekšējā vilciena. Pagājušā nakts pirms tās arī nevar izcelties ar "veselīgu" miega daudzumu. Četri līdz pusdeviņi laikam.
Ar vatēto negulēto galvu varēju kādu brīdi braukt, skatīties pa logu, ik pa laikam aizvērt acis un nedomāt par negribētām, nē, neizdarītām, nesaņemdamām lietām. Mācas virsū doma par stipendijām, ak vai, nu jā, bet tas prasa laiku un darbu, un saņemšanos... Ne pati stipendija, bet pienācīga pieteikšanās. Vēl varētu piešūt pēdējo ļipiņu kleitas muguras savilkšanai, tas prasa ievērojami mazāk pūļu un pārējo trīs iepriekš nosaukto elementu. Kleita ir "bagāžas" somā, un tā ir uz plaukta virs galvas, bet blakus sēž cilvēks, un es ļoti negribu prasīt viņai celties, lai es varētu tikt pie šuvekļa. Ja man vajadzētu uz tualeti, es prasītu, bet soma liekas tik neakūta, ka nākas atgriezties pie domas par stipendijām.
Pa logu ir skaisti. Iefilmēt nevar. Katru reizi kā paņemu noburto telefonu, skats pazūd kokos vai urbānbūves žogos.
KAMU SEDANG MEMBACA
vēlāka dienasgrāmata | Glamorous
AcakPirmā kursa piedzīvojumi. Jūs zināt noteikumus - ja atrodat sevi un vēlaties kaut ko mainīt, viss ir iespējams! Tāpat kā iepriekš, mans vārds nemainās, pārējie ir pēc manas privātās shēmas. Sitiet man pa nagiem (vēlams pārnestā nozīmē) par pieturzī...