Jājājājājā nēnēnēnēnē

3 0 0
                                    

2 dienas vēlāk

       Nē, manis nav, ir tikai dīvains stāsts.
       Jā, rīt ir svētdiena ar daudz aizņemtību.
       Nē, es nesaliku latīņu tabulas vordā.
       Varbūt kādreiz, varbūt kaut kad mēs tiksimies
Jā, eksāmens pienāks, būšu gatava vai nē.
Ļausim smagumam tad smiltīs izslīdēt.
Nav jau nemaz tik traki...
Jā, es šodien izcepu daudz cukura cepumos.
Nē, es nesakārtoju augošo trijkaudzi drēbju.
Jā, mani grauž manas prioritātes un slinkums.
Nē, es neiemācījos kora partiju vai citas melodijas.
Jā, es noskatījos vienu lieku 2006. filmu.
Nē, es nesāku Bodžanglu un nepabeidzu Indrāni
Jā, es gribu nedarīt tā, kā es daru un sanāk.
Nē, manis nav, es esmu izsviedrēts.
Varbūt nākamās nedēļas plāni jau ir pilni.
Nē, es nezinu, ko es gribu
Jā, nē, varbūt
Tas varbūt esi tu
                                                                    Kurš tu
                                     tas, ko pirmo iedomājies
"Nav jau vairs, 𝘱̶𝘢̶𝘳̶  ko"
                        laikam tad dzīšanas process
   Kad es iemācīšos saņemties
   Kad es lasīšu
   Kad es mīlēšu
   Kad es spēlēšu
Nē, manis nav, es esmu izdomāts.


  Tik stulba sajūta. Amici, diem perdidi! Tie šodienas uzdevumi nebija baigi grūti, tāpēc sevis nepatika par to neizpildīšanu ir vēl spēcīgāka, kas noved pie bēdiņa stundām dienas beigās, un tad bēdiņa stundas aizved pie domām, pie kā visa meklēt kādu emocionālu spēku. Šonakt centīsimies Madarai nerakstīt, šonakt mūs ļoti priecē virtuālie sveicieni no Zitas FinchApp'ā, šonakt domājam un ilgojamies pēc Induļa apskāviena, domājam par tā tuvošanos. Ak, kā tomēr pietrūkst pieskārienu! Un, jā, bija vakardien Ilva, trešdien Līga un otrdien Zita, bet tā nu ir, ka prasās vēl. Jā? Aj? Fuj? Nez?
   Tematu runājamais post-it dzīvo telefona vāciņā ar četru krāsu burtiem četriem cilvēkiem. Kaut ko Zitai pajautāju, kaut ko paspiestā kārtā Līgai pastāstīju, kaut ko gaņauka Madarai neizstāstīšu, bet Indulim aiziet vēl kāds no tematu virsrakstiem, ne tikai viņa krāsas. Kāpēc tikai viens? Vai tikai pagaidām? Vai nav specifiskuma?
   Ko es vēlos? Kā man pietrūkst?
   Piektdien būs Lizete. Vismaz tā plānā ir. Hm... Joprojām aktīva un joprojām nesvarīga doma par draugu hierakhijas izveidi uz ietinamā papīra gabaliņiem. Tā, tīri izpriecai ~̶u̶n̶ ̶k̶ā̶r̶t̶ī̶b̶a̶i̶.~

vēlāka dienasgrāmata | GlamorousDonde viven las historias. Descúbrelo ahora