Hoofdstuk 10

17 1 0
                                    

Ik sta in het midden van een meer en voel de storm toenemen. Nergens zie ik ook maar een teken van leven en probeer te bedenken hoe ik uit het meer kan komen. In de verte zie ik een lichtje dat steeds dichterbij komt. "Dus je hebt eindelijk je krachten ontdekt, mijn kind. Net op tijd om te zien hoe ik Breah en haar volk opoffer...."

"Aliva! wakker worden!" ik word door elkaar heen geschud en zie dat Ian met een bang gezicht over me heen hangt. 

"Je schreeuwde... wat is er? weer een nachtmerrie?" ik kijk verward om me heen en knijp mezelf om zeker te zijn dat ik wakker ben. 

"Ja, ik droomde dat ik op een meer stond en er niemand, maar dan ook niemand was. Totdat er opeens iemand vanuit de verte dichterbij kwam en mij vertelde dat ze Breah ging opofferen." ik ga rechtop zitten en Ian kijkt me aan. 

"Hoe bedoel je Breah opofferen?" hij knippert een paar keer alsof hij een spook heeft gezien. 

"Zoals ik het zeg er was iemand die ik niet kon zien die mij vertelde dat ik eindelijk mijn krachten heb ontdekt en dat ik moest zien hoe de persoon Breah en haar volk zou gaan opofferen, het klonk als een vrouwenstem welke ik al eerder heb gehoord." Ian trekt me tegen zich aan en bromt " Ik denk dat we morgen heel wat met Steal moeten bespreken, want als die droom van jou enigszins op de waarheid is gebaseerd, dan vrees ik dat er meer op het spel staat dan alleen het vinden van onze ouders, vrienden en familie." ik laat me uit zijn omhelzing terug en stap uit bed, hij kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan "ik ga even naar de wc en me opfrissen" mompel ik en loop naar de badkamer. 

Daar aangekomen zie ik dat mijn haar op een ontploft vogelnest lijkt en probeer het snel een beetje naar beneden te duwen. Ik zie dat er maar een tandenborstel ligt en twijfel even of ik hem moet gebruiken, dan koopt hij maar een nieuwe en ik poets mijn tanden.

Als ik me weer een beetje menselijk voel loop ik weer richting bed. Ian staat voor het raam over het meer te staren en lijkt ver weg te zijn. Ik loop naar hem toe en sla mijn handen op zijn middel. Hij schrikt en kijkt naar beneden als zijn ogen de mijne bereiken zie ik een mengeling van verdriet en geluk, hij tilt me op en zijn mond vind de mijne, ik sla mijn benen om hem heen en voel zijn erectie tegen me aan drukken, hij houdt me stevig vast en ik laat hem mijn mond verkennen. 

"Je smaakt een beetje naar tandpasta." zegt hij goedkeurend. 

"Sorry, ik heb jouw tandenborstel gebruikt. Je krijgt wel een nieuwe van me." ik glimlach en druk mijn mond op de zijne en zijn commentaar smeult weg in mijn aanval op zijn mond. Hij duwt me tegen het raam aan en begint aan een ontdekkingstocht over mijn lichaam. Langzaam schuift hij een bandje van mijn shirt naar beneden en kust mijn nek en schouder, hij houd me met een hand onder mijn kont vast en mijn benen drukken zich stevig om de zijne, met zijn ander hand vind het mijn borst en trekt plagend aan mijn tepel. Hij duwt me wat hoger en zijn mond vind mijn andere tepel en laat me rillen van genot, als ik kreun kijkt hij omhoog en zie ik hem goedkeurend grommen. Hij zet zijn aanval weer in op mijn borsten en houdt me stevig tegen het raam aan gedrukt, zijn erectie drukt hard tegen mijn schede aan, zijn mond neemt bezit van de mijne en hij scheurt mijn shirtje stuk zodat zijn harde blote bovenlichaam tegen de mijne aan komt. Ik schrik en kreun in zijn mond, wat is dit ontzettend lekker.

Hij transporteert me naar het bed en legt zijn hand op mijn broekje, precies op mijn schede en kijkt mij vragend aan. Ik knik nog steeds verbaasd over de snelheid en ook mijn broekje en gaat uit. Hij komt bovenop me liggen en neemt bezit van mijn mond, terwijl zijn vingers mij plagen, hij is werkelijk overal en ik voel mezelf langzaam genietend naar het hoogtepunt komen. Als hij voelt dat ik er bijna ben stopt hij en zet daarna weer opnieuw in net zolang tot ik hem smeek. Hij laat me over het randje vallen en vangt me op, zijn mond vind de mijne en kijkt me met een vastberaden blik aan. 

Evenbeeld part I (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu