Bugün ki ortak derslerine girmişlerdi ve kenma kurooya olabildiğince yakın oturmayı hedefliyordu. Ancak yanı dolu olduğu için arka çaprazına oturmuştu. Sınıfına girdikten ve yerine oturduktan sonra bile Kuroo bir kez olsun yüzüne bakmamıştı Kenma'nın. Ancak kenma bunlara alışmaya başlamıştı, her ne kadar acıtsa da.
Ders başlayalı yaklaşık yarım saat olmuştu ancak kuroo hiç bir şekilde derse odaklanamıyordu. Arkasından Kenma'nın dik dik ona baktığını biliyordu çünkü. Ayrıca düşünmeden de edemiyordu. Birbirlerinin hayatından tamamen çıkmak ikisi için de daha iyi olur diye düşünüyordu kuroo. Böylesinin daha iyi olacağına emindi. Çünkü o etraftayken kötü hissetmekten kendisini alıkoyamıyordu. Fakat kenmanın düşünceleri bunun tam tersiydi. Eğer araları düzelirse iyi bir ilişkileri olabilirdi. Hem üzdüğü insanı bu şekilde bırakmak istemiyordu. Onu üzdükten sonra hiç bir şey olmamış gibi çekip gitmek istemiyordu. Onun ne kadar ince birisi olduğunu gördükten sonra bu şekilde hayatından çıkıp gidemezdi. Bir daha aynaya bakamazdı. Bunu hem kendisi hem de onun için yapacaktı. Bu ilişkiyi kurtarıp iyi bir noktaya taşımak yegane isteğiydi. Ancak çok iddialı bir istek olduğunun kendisi de farkındaydı. Birini aldattıktan sonra utanmadan onun peşinde dolanıp arkadaş olabilmek için çırpınmak gerçekten aptal işiydi. En azından başkalarına göre böyleydi. Eğer araları düzelmezse kenma hayatına devam edemezdi, onu bir noktada mutlu etmek istiyordu. Tek derdi hatalarını telafi edip içini rahatlatmak değildi tabii ki. Uzaktan izlediği günler boyunca onun çok kafa dengi birisi olduğunu farketti. Kendisinin aksine hayat doluydu. Onun bu halini kıskanmış olacakki o da ona benzemeye başlamıştı. Her ona baktığında ona daha yakın olmak istediğini hissetti. Yaptığı şeyin yüzsüzlük olduğunun farkındaydı ancak ona kötü davrandığı aylar sonunda bile utanmadan onunla arkadaş olmayı isteyebiliyordu.
Kenma hala kurooyu izlerken cebinde hissettiği titreşim ile telefonunu açtı. Gruba gelen mesajı okudu.
No way bitch
Oikawa:
Kenma kuroo
Dışarda oturdum bekliyom
Ders çıkışı gelin
Benim son dersim di sizin de öyle diye hatırlıyorumAtsumu:
Neden sadece onları çağırıyorsun
NEDEN BENİ ÇAĞIRMIYORSUN
NEDEN SADECE O İKİSİTsukishima:
Salak gerizekalı aptalAkashi:
Olum derste değil misiniz siz
KAPATSANIZA TELEFONLARIHinata:
Akashi-san
Bir problemimiz var
Bokuto-san ile tuvaletteyiz
Zehirlenmiş galiba ağzından beyaz bir şeyler çıkıyor
Bayıldı zaten yatıyor yerde bir seksenAkashi:
Lan
LAN SEN SALAK MISIN
GİT BİRİNİ ÇAĞIRSANA
NEDEN BU KADAR SAKİNSİN
BEKLE GELİYORUMLev:
Acele etsen iyi olur gibime geliyo akashi-san
Hinata bokutoyu kussun diye klozete sokmaya çalışıyo çünküTsukishima:
Allahım...
Sen konuyu biliyorsun..Akashi:
LA ÇOCUK ZEHİRLENMİŞ
NEDEN KİMSENŞN UMRU DEĞİLTsukishima:
Böyle şeyler rutinimiz olduğu için olabilir mi senceKuroo:
Tamam
Beş dakikaya bitiyo ders zatenAtsumu:
Kırıldım
Acayip kırıldım
Bizi dışlıyosun oikawaOikawa:
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost On You ||| kuroken
FanfictionAldattığı eski sevgilisine aşık olmak mı? şaka yapıyor olmalısın. Konusu yanlış hissettirse bile okumaya devam ettikçe sevecek ve tatmin olacaksınız. Bir kaç bölüm kenmaya sinir olabilirsiniz, okumayı bırakmak yerine devam edin ve tatmin olun, değec...