Kafede oturmuş Kuroo'nun gelmesini bekliyordu Kenma. O kadar gergindi ki yerinde duramıyordu. Dizini sallıyor, masaya koyduğu elleri birbirini parçalıyordu. Dudakları ısırılmaktan kanamak üzereydi.And let's fall in love one more time
I need you now by my side
It tears me up when you turn me down
I'm begging please, just stick around
I'm sorry, don't leave me, I want you here with me
I know that your love is gone
I can't breathe, I'm so weak, I know this isn't easy
Don't tell me that your love is gone
That your love is gone
Tekrar aşık olsunlar istiyordu, gitmesi onu ağlatıyordu. Sevgisinin bittiğini söylemesinden korkuyordu. Nefes alamıyordu, çok zayıftı.
Kuroo'nun kafeye girdiğini gördüğünde ruhunun çekildiğini hissetti, bayılacak gibiydi. Bacakları titriyor ve hiç bir şeyi kontrol edemiyordu.
"Suratının hali ne böyle, rengin atmış resmen. İyi misin sen?" Kuroo'nun sandalyeye otururken sorduğu soruyla nefesleri hızlanırken başını sallamakla yetindi.
"Ee, ne söyleyecektin. Önemli bir şey söylemem lazım demiştin."
Bu kadar zor olacağını tahmin etmemişti Kenma, neredeyse itiraf etmekten vazgeçmek üzereydi. Fakat yeterince kaçmıştı.
"Kuro." Nefesi kesiliyor, konuşamıyordu. Ağzından aldığı derin nefesleri boğazını sıkıyordu.
"Ben..." Kollarını birbirine bağlamış gülümseyerek bakıyordu karşısındakine Kuroo
"Evet sen?" Gözlerini yumup başını eğdi Kenma. Yavaşça nefesini verip cesaretini topladı. Kararlı gözlerle başını kaldırdı, göz göze geldiklerinde yanan kalbini umursamamaya çalıştı.
"Kuroo, seni seviyorum." Kıkırdadı Kuroo.
"Bunun için mi bu kadar gerildin be." Gözleri yanıyordu Kenma'nın.
"Öyle değil Kuroo." Kaşlarını çattı Kuroo.
"Nasıl o zaman?"
"Ben sana aşığım." Sesi oldukça kararlıydı, kalbi öyle sert çarpıyordu ki göğsünde hissediyor, sesini duyabiliyordu. Kuroo kaşlarını gevşetirken gözleri sonuna kadar açılmış, dudağının sol tarafı yukarı çıkmıştı. Şoka girmişti. Şaşkınlıkla sordu.
"Ne?" Kenma bayılmak üzereydi, çok zor tutuyordu kendisini.
"Duydun beni, seni seviyorum." Kuroo sinirle kıkırdadı.
"Ne saçmalıyorsun sen ya."
"Saçmaladığım falan yok, bunlar benim duygularım. Hem geçen gün de itiraf etmiştim ama yağmur bastırdığı için konuşamamıştık." Kuroo dişlerini sıkıyordu.
"Ben onu yanlış anladığımı düşünmüştüm..."
"Hayır Kuro, doğru anladın. Seni seviyorum."
"Yalan söylüyorsun, beni sevdiğin falan yok senin." Kenma şaşırmamıştı, alacağı en doğal tepki buydu zaten.
"Hayır yalan söylediğim falan yok, doğruyu söylüyorum. Seni seviyorum." Kenma da kaşlarını çatmış, göz yaşlarının akmasını engellemeye çalışıyordu kendince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost On You ||| kuroken
FanfictionAldattığı eski sevgilisine aşık olmak mı? şaka yapıyor olmalısın. Konusu yanlış hissettirse bile okumaya devam ettikçe sevecek ve tatmin olacaksınız. Bir kaç bölüm kenmaya sinir olabilirsiniz, okumayı bırakmak yerine devam edin ve tatmin olun, değec...