Sziasztok kedves olvasóim! A mai nap ebbe a fejezetbe, mint azt láthatjátok, nem egy, hanem két részt hoztam el, fogadjátok szeretettel!
Áll a bál
Az előző rész tartalmából: Az életem a feje tetejére állt mostanában. Először egy Stefan nevű alak talált meg az erdőben. Másodszor kiderül, hogy amnéziás vagyok, harmadszor pedig Stefan és testvére, Damon pedig vámpírok és én is valamiféle természetfeletti vagyok. A jegyzetfüzetem szerint New Yorkban van az otthonom, de az ott élők nem is ismernek.
A New Yorki kiruccanás után gondolom mondanom sem kell, hogy visszajöttem Stefannal Mystic Fallsba. Nem maradok egy olyan helyen, ahol nem látnak szívesen. És mivel Stefan is hallotta a kisebb veszekedésemet a kaputelefonos emberrel, ő maga ajánlotta fel, hogy lakjak továbbra is vele és Zach-kel. Persze, ha kibírom azt, hogy Damon néha bepofátlankodik. Ja és még hozzátette, hogy nyugodtan szólítsam bátyusnak. Hisz már a családja tagja vagyok.
Reggel elmentem Stefan szobájába, hogy megköszönjem neki a tegnapi kedvességét, mikor azt látom, hogy Stefan oldalából egy kés áll ki és Damon felette áll. Rögtön Stefanhoz futottam.
-Hé, jól vagy? – húztam ki gyorsan a kést, így elkezdett gyógyulni.
-Ez egy márkás póló öcsi! – mondta a magáét Damon, de ekkor meglátott engem. – Hát te még mindig itt vagy?
-Igen Damon és képzeld, tovább maradok! – vágtam vissza, miközben Stefant segítettem fel a földről, de mire megfordultam, Damon már sehol sem volt.
[...]
A reggel után elmentem kicsit lógni a csajokkal, pontosabban csak Caroline-nal és Bonnieval, mivel Elena már megint Stefannal volt.
-Micsoda?! Damon-nel mész az alapító bulira? És én kivel menjek? – akadt ki Bonnie.
-Menj Elenával – ajánlotta Caroline.
-De neki ott van Stefan.
-Akkor itt van Megan, akinek még nincs pasija – dobott be engem végső megoldásként.
-Ó, kösz! De egyébként Caroline kerüld el Damont, nagyon veszélyes – ajánlottam, miközben leültünk a Grill egyik asztalához.
-Egyetértek Megannel – szólalt meg Bonnie. – Hallgathatnál ránk is.
-Attól, hogy idősebb, már veszélyes is? Ez megint valami boszorkány alapszabály? – vágta a képünkbe a szőke.
-Ne poénkodj ezzel, jó? Így is kivagyok akadva a Tanner dolog miatt – kérte Bonnie a barátnőjét, mire ő visszavett az arcából.
-Jól, van. Viszont Damon nem veszélyes. Abszolút csak vannak nézeteltérései az öccsével. Veled meg konkrétan nem is beszél, mert Stefan mellett álltál ki – fordult felém most Caroline. – Tudod, olyan régi, feltépett sebek miatt.
-Például? – érdeklődött Bonnie.
-Hagyjuk, erről nem szabad beszélnem – mondta Caroline, amivel egyet is értettem.
Még csak az hiányzik, hogy kitudódjon a két testvér története Kathrine-nel kiegészülve, aki kísértetiesen hasonlít Elenára. Vagy Elena rá, nem is értem.
-Caroline Forbes! Mikor tudnál te bármiről is hallgatni? – vette rá Bonnie, hogy beszéljen.
-Na jó! De erről egy szót se Elenának – ígértette meg Bonnieval ezt, de közbe kellett szólnom.
-Nyugodtan, mintha itt se lennék! Bár, ha Kathrine-ről akarsz beszélni, akkor le kell, hogy lombozzalak, mert már tud róla – utaltam ezzel Elenára.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson története
Разное,,Sok mindenen mentem keresztül, de soha sem hittem volna, hogy pont a múltban találom meg a békés életet, amire szívem mélyén vágytam. Persze ezért az életért is meg kellett harcolnom. A családomért, a barátaimért, a szerelemért és néha igaz veszít...