Összefoglalóul: Visszajöttem Mystic Falls-ba, hogy segítsek a barátaimnak egy újabb gonosszal szemben, aki a titkainkat veszélyezteti. Összefogtunk egy ősi vámpírral, Elijah-val, aki beavatott engem és Elenát az élete történetébe, hogy miért lett Klaus, a testvére olyan amilyen és kieszeltünk egy tervet.
-Ma este telihold lesz. Feltételezhetjük, hogy Klaus készen áll az átok megtörésére.
-Elena és Megan mondta, hogy a nap és a hold átka kitaláció és hogy valójában ez csak Klaus átka – szólalt meg Stefan.
-Klaus vérfarkas vérvonalból származó vámpír, az átalakulás meggátolta a vérfarkas énje kifejlődését, de ha megtöri igazi hibriddé válik – magyarázta Elijah, ekkor jelent meg a nappaliban Damon.
-Akkor miért hagyjuk, hogy megtörje? Már ma megölhetnénk, Bonnie-val.
-És velem, nemigaz? – szakítottam félbe a bátyám mondandóját.
-Damon! – szólt rá Stefan a bátyára.
-Nem, ekkora energiaátvitelbe belehalna – szólalt meg Elena is.
-De én is ott leszek Elena. Két boszi csak elbír egy ekkora energiával.
-Majd szép halotti beszédet írok nektek, ne aggódj! – gúnyolódott Damon.
-Ezt már túltárgyaltuk Damon!
-Na és hogy törjük meg az átkot? – váltott gyorsan témát Stefan, nehogy elharapolódzanak a kedélyek.
-Maga a szertartás meglehetősen egyszerű – válaszoltam. – Utána néztem ennek-annak és az összetevőiket már ti is ismeritek.
-A holdkő – kezdte el sorolni a hozzávalókat Stefan.
-Egy boszorkány összekapcsolódik a holdkő erejével és feloldja a kőben rejlő bűbájt – mesélte Elijah. – Ezután mivel Klaus egyszerre vámpír és vérfarkas, mindkét fajból feláldoz egyet.
-Mikor kerül rá ma sor?
-A szertartás végén – feleltem, Elijah-t megelőzve. – Klaus kénytelen addig inni a hasonmás vérét, míg bele nem halsz.
-És ekkor jön Elijah – néz az említettre Elena, aki éppen egy régi fadobozt nyitott ki.
-Ezt az elixírt több, mint 500 éve szereztem Katherina-nak, a rejtélyes erő, melynek birtokában van az újjáélesztés – mutatta meg nekünk az ősi a doboz tartalmát.
-Vagyis meghalok?
-Egy időre.
-Ez a terved? Egy lejárati dátum nélküli boszikölni? – szólt be Damon. – Másképp is visszatérhetsz a halálból, mondjuk John gyűrűjével.
-Az csak embereken segít – szólaltam meg. – A hasonmás természetfeletti jelenség, tehát nem működne – magyaráztam, mire kaptam néhány kérdő fejet, amire válaszolnom kellett. – Sokat beszélgettünk ezügyben Elijah-val.
-Jó tudni, hogy így összemelegedtél egy ősi vámpírral, de az elixírre sincs garancia. Na és ha nem válik be, Elena? – fordult ezután az említetthez Damon.
-Akkor halott maradok – közölte egyszerűen.
-Mi? A...huh.... – kapta hol rám, hol Stefanra a fejét Damon, hogy elmondjuk neki mi sem ezt akarjuk, de erre a mondatra nem került sor, így inkább távozott.
-Azt tudjuk, hogy Klausnak megvan-e mindene? – érdeklődött Elena. – Van vérfarkasa?
-Klaus több mint ezer éve vár az átok megtörésére. Ha még nincs is vérfarkasa, estére biztosan lesz – mondta Elijah.
YOU ARE READING
Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson története
Random,,Sok mindenen mentem keresztül, de soha sem hittem volna, hogy pont a múltban találom meg a békés életet, amire szívem mélyén vágytam. Persze ezért az életért is meg kellett harcolnom. A családomért, a barátaimért, a szerelemért és néha igaz veszít...