Összefoglalóul: Elijah talált egy módszert arra, hogy Elena ne maradjon halott a szertartás vége után. Azonban Damon, mint mindig most sem bízott az ősiben, így kitervelt egy másik tervet. Ami hatására Elenába vámpírvér került, én pedig majdnem meghaltam, mikor a verekedő testvéreket akartam szétválasztani. A későbbiekben azonban Damon ötletével értettem egyet, miszerint szabadítsuk meg Klaust a vámpírjától és a vérfarkasától, akik történetesen a barátaink. Miután őket is kiszabadítottuk, elmentünk Klaushoz, ahol rájöttünk, hogy gondoskodott tartalékról. Damont kiütötte, de szerencsére én elég gyors voltam, hogy idejében eltűnjek és most is azon munkálkodom, hogy megtaláljam a szertartás helyszínét.
Mivel a hold nemsokára egész lesz és a szertartás is a kezdetét fogja venni, azonnal Bonnie-hoz és Jeremy-hez igyekeztem abba a régi házba, ahol megégették a salemi boszorkányokat. Mikor megérkeztem, abban a pillanatban érkezett meg Stefan, Alaric és Elijah is a házhoz.
-Stefan! – futottam oda hozzá kétségbeesve.
-Megan! Mi történt? Miért vagy ilyen zaklatott?
-Hol is kezdjem? Nos, mint tudod kiszabadítottuk Tyler-t és Caroline-t, akik az áldozatok lettek volna......aztán meg ezt jól Klaus orra alá akartuk dörgölni, de.....kiderült, hogy van tartaléka. Mindemellett szörnyű előérzetem van és mintha csak tombolna bennem az adrenalin. Normális ez egyáltalán? – hadartam el gyorsan a történteket, aztán Damon kezdett el hívni, de mivel én eléggé frusztrált voltam, odaadtam a telefonom Stefannak, hogy ő beszéljen helyettem.
-Igazad volt a balsejtelmeddel kapcsolatban – nézett rám, mikor kinyomta Damont. – Jenna lesz a vámpír a szertartáson.
-Jézusom! Azonnal szólnunk kell Bonnie-éknak, hogy készülődjenek! – rohantam be a házba, nyomomban Alaric-kal, mivel a boszorkányok szellemei a vámpírokat nem szívesen látják az épületben.
-Hogy-hogy ti itt? – köszöntött minket Jeremy.
-Elijah és Stefan odafenn vár. Válthatnék pár szót Jeremy-vel? – szólalt meg Ric, én pedig Bonnie-t hívtam félre, hogy beszélhessünk.
-Mi a gond? – kérdezte már a ház előtt hármónktól, így lassan beavattuk a történésekbe. – Miért vitte el Jenna-t?
-Mert beleavatkoztunk – válaszoltam Elijah-val szinkronban.
-Klaus Tyler-t és Caroline-t akarta használni. Damon és Megan megmentette őket.
-Akkor induljunk! Most! Mielőtt feláldozná Jenna-t. Egyedül is végzek Klaus-szal! – erősködött Bonnie.
-Bonnie, ekkora erőátvitelbe belehalnál, ezért találtuk ki, hogy megosztozunk az erőn, míg annyira a halál közelébe visszük Klaus-t, hogy Elijah megtudja ölni. De ez még akkor sem megoldás, mert el kell végeznie a szertartást – mondtam.
-De Jenna halála nem megoldás!
-Stefan egyetért veled – szólalt meg Elijah is.
-Ezért is fogunk másik vámpírt ajánlani helyette – lépett előrébb Stefan, mire megértettem mire céloz.
-Ha megmered tenni, én esküszöm, hogy a saját kezemmel öllek meg! Megértetted? Nem ajánlod fel magadat! Kitalálunk valami mást! Mindenki meg fog menekülni! – kiabáltam rá erőszakosan és védelmezően, ami még engem is kiakasztott.
[...]
Kisebb keresőbűbájjal később, én még mindig Stefant próbáltam meggyőzni, hogy ez nem megoldás és majd találunk valaki mást Jenna helyére, de őszintén, magam sem hittem ebben a verzióban. Hirtelen Elijah sétált felénk.
YOU ARE READING
Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson története
Random,,Sok mindenen mentem keresztül, de soha sem hittem volna, hogy pont a múltban találom meg a békés életet, amire szívem mélyén vágytam. Persze ezért az életért is meg kellett harcolnom. A családomért, a barátaimért, a szerelemért és néha igaz veszít...