Az átok (TVD 1x13)

16 1 0
                                    

Az előző rész tartalmából: Elenát mostanában elkezdte zaklatni egy vámpír. És mint azt már kiderítettem, azért vadászik a barátnőmre, mert hasonlít Katherine-re. Minden e körül a Katherine körül forog. A társával, akinek nem tudom a nevét, azt tervezgetik, hogy kiszabadítják a lányt és a kriptába zárt összes többi vámpírt.



-Kora reggel van Damon! Mi az összejövetel célja.....?! – jöttem be Stefan szobájába álmosan, de egyből ki is jött az álom a szememből, mikor megláttam Elenát és Stefant.

-Na gyere már kis boszi! Ne szégyenlősködj! – invitált beljebb Damon. – Most, hogy mind itt vagyunk, elmondanám, hogy a sír felnyitásához szükség van a naplóra, hogy az igézettel megtörhessük az átkot és mivel Gilbert vagy meg is szerezheted – mondta el a terve első szakaszát kizárólag Elenának címezve Damon.

-Ki mondta, hogy segítek?

-Stefan ezt teszi, te pedig éppen az ő ágyában heversz, ergó....

-Ergó nem kell olyat tenned, amit nem akarsz – fejeztük be Stefannal együtt Damon mondatát.

-Így igaz legkisebb Salvatore, még a végén hugicának foglak nevezni – veregette meg a vállam Damon, aztán Elena felé fordult. – Kösz, hogy körülnézel.

-És mi van, ha ez az ige, nem is abban a naplóban van? Csak mert az a vámpír nekem egyáltalán nem tűnt szavahihetőnek – kételkedett Stefan.

-Nem is kell neki hinned, hisz Megan volt, aki kihallgatta mégis mi a célja – válaszolt az idősebb Salvatore testvér.

-Várj! Ezt az igét mégis, hogy kell elképzelni? – ült fel hirtelenjében az ágyból Elena.

-Úgy, mint egy boszorkányreceptet – felelte Damon leegyszerűsítve.

-Minden boszorkánynak van sajátja, ezért, ha lehet feljegyzik azokat – magyarázta el részletesebben Stefan.

-Akárcsak Sheila könyvei – jöttem rá, de aztán eszembe jutott még valami. – Mi van a rejtélyes másik vámpírral? Ahogy hallottam, szerintem nem csak ők ketten lehetnek.

-Ezt is ki kell derítenünk, szóval pattanjatok! – tapsolt egyet Damon, hogy a két álomszuszék felkeljen az ágyból. – Amúgy én egyre jobban beleélem magam ebbe a kis édes hármasba! Mind család és mind Elena téren! Tényleg meg van a varázsa! Csak ne rontsátok el! – kiabálta, azzal lement a földszintre és én követtem a példáját.

[...]

-Szerintetek Damon tényleg hisz nekünk abban, hogy segítünk? – kérdeztem egyszerre mind Stefantól és Elenától.

-Damon nem az a hiszékeny fajta. A bizalom nála nem egy természetes dolog.

-Viszont abban biztosan hisz, hogy minden amit tett vagy amit tenni akar az szerelemről szól – szólalt meg Elena. – Mily megható, de önző is – mondta el a véleményét az egészről, miközben a régi családi albumokat és napló szerűségeket bújta.

-A vágyainkhoz más út is vezet, nem feltétlenül a gyilkolás. De Damont hidegen hagyja az emberi élet, ő azt élvezi, ha fájdalmat okozhat. Most már 145 éve ahányszor csak egy pici teret engedtem neki, ahányszor visszafogadtam az életembe Damon mindig tett róla, hogy megbánjam, többé ezt a hibát nem követem el – mesélte a bátyám.

-És mi történik akkor, ha felnyitja a sírt és visszahozza Katherine-t? – kérdeztem.

-Bármit is ígért egy biztos, hogy sokan meghalnak – válaszolt Stefan őszintén.

Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson történeteWhere stories live. Discover now