Véres titok
Az előző részekből: Miután alkut kötöttünk Stefannal, hogy Klaust a családjával zsaroljuk, nem minden alakult a tervek szerint. Stefan, hogy elérje, amit akar még Elenát is megkísérelte átváltoztatni, ezzel pedig a hibridek eltűntek a városból. Azonban nemcsak ez történt. Hazafelé sétálva egy részeg, alkoholista miatt elkövettem egy nagyon súlyos dolgot. Megöltem egy embert.
Be és ki, be és ki, be és ki. Ezt ismételgettem újra és újra, mikor hazaértem. Nagyon, de nagyon megvoltam rémülve és nemcsak azért, mert megöltem egy embert, hanem a szemem miatt is, ami egy pillanatra mintha sárga lett volna. Nem lehet, hogy én is.... azt egyszerűen nem tudom elhinni. Bár megmagyarázna pár dolgot, például, hogy miért gyógyultam bosziként ilyen gyorsan. Mert vérfarkas géneim is vannak. A másnap reggelt is csupa rettegésben töltöttem, amikor pedig Damon benézett hozzám és azt mondta, hogy találtak egy hullát a sheriffel, már azt hittem, hogy lebuktam és elvisznek, mikor a bátyám megemlítette, hogyan ölték meg az áldozatot. Egy karóval, ami azt jelenti, hogy az nem az én hullám volt. Ezután hívott Bonnie, hogy menjek Elenával a régi boszi házba. Csendes és elhagyatott. Megfelelő lesz búvóhely gyanánt, míg kitalálok valamit. Bonnie azonban még aggasztóbb híreket közölt, miközben a koporsókat nézegettük. Beszámolt a múltkorinál is furcsább álmairól, ami aztán nem semmi.
-Már napok óta kísértenek ezek az álmok. Mintha a boszorkányok üzenni akarnának.
-Nem hiszem el, hogy egész idáig eltitkoltátok elölem – szólalt meg Elena.
-Stefan úgy vélte, ha tudod hol vannak a koporsók, Klaus rávehet másokat, hogy szedjék ki belőled valahogy.
-Szóval ezek a család tagjai?
-Igen. Elijah és még kettő – szólaltam meg a kábultságomból. – Ez itt az, amit nem tudunk kinyitni. Nem tudjuk ki vagy mi van benne – sétáltam előre a középen lévő koporsóhoz.
-De szerintem az álmom azt üzenni, hogy segíthet megölni Klaust – vette át a szót Bonnie.
Ekkor jött meg Stefan, aki kérdőn nézett ránk, hogy miért mutatjuk meg Elenának a koporsók rejtekét.
-Mi a fenét műveltek?
-Szólnunk kellett neki a koporsókról.
-Főleg azután, hogy megakartad ölni – szúrtam oda ezt az infót.
-Mondtam, hogy őt ne keverjétek bele.
-És most mit akarsz tenni? Elrabolsz, hogy ne tudjam elmondani senkinek?
-Ne kísérts Elena.
-Azt hiszem tudom ki tudja kinyitni a koporsót – szólt közbe a vitába Bonnie. – És csakis Elena segíthet megtalálni őt.
-Kicsodát, miről beszélsz?
-Először nem tudtam hova tenni – sétált felénk Bonnie egy képpel a kezében. – Aztán rájöttem.
-Jézusom Bonnie!
-Ki ez? – kérdeztük Stefannal együtt, mikor megmutatták a Bonnie-nál lévő képet.
-Az anyám.
[...]
Ezen titok megtudta után, átmentünk Elenához, hogy utánajárjunk Bonnie anyjának a tartózkodási helyéről. Még Bonnie kiskorában hagyta el a családot és azóta sem tudnak róla semmit, szóval nem lesz könnyű feladat, de legalább addig nem forog az agyam a közeledő teliholdon.
-Los Alamitos? – nyújtott át egy papírt Elena Bonnie-nak.
-Túl öreg – adta vissza a lapot Bonnie.
YOU ARE READING
Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson története
Random,,Sok mindenen mentem keresztül, de soha sem hittem volna, hogy pont a múltban találom meg a békés életet, amire szívem mélyén vágytam. Persze ezért az életért is meg kellett harcolnom. A családomért, a barátaimért, a szerelemért és néha igaz veszít...