Az alteregó & Mielőtt lemegy a nap (TVD 3x20 & 3x21)

29 2 0
                                    

Az alteregó

Az előző részekből: Az utolsó fehér tölgy karókkal a többiek megölték Finn-t, ezzel megszűnt a vérvonala. Damon és Elena elindultak Jeremy-hez Denverbe, hogy elhozzák, mielőtt Kol csinálna vele valamit. Mindemellett pedig kicsit a vérvonal után is kutatnak, hogy kitől eredhetnek. Klaus egyre türelmetlenebb az utolsó karó miatt, de Stefan kitudta szedni Ric-ből az utolsó rejtekét, így Rebekah-val odamentek.

A reggeli után már indultam volna, hogy találkozzam a barátaimmal, mikor megpillantottam Klaust és Rebekah-t az utolsó fehér tölgy karó társaságában.

-Látom meglett az utolsó karó – szólaltam meg. – Most már békén hagyod a barátaimat vagy kezdjenek további terveket szövögetni az elpusztításodra?

-Attól függ, hogy itt szándékozol-e maradni – válaszolt, mire a táskámra nézett. – Talán készülsz valahová?

-Nem vagy az apám, szóval semmi közöd hozzá – válaszoltam aztán mentem volna, ha hirtelen nem termek a falon, a nyakam körül pedig Klaus ujjai fonódnak össze.

-Azt kérdeztem hová mész? – kiabált az arcomba, miközben egyre csak fogyott a levegőm.

-Engedj el vagy....

-Mi az? Már fenyegetőzünk is? – kérdezett vissza az ősi, csakhogy ekkor Rebekah hangja szakította félbe.

-Nik!

-Mi van?! – nézett a húgára a hibrid, mire az ősi a kezemben lévő karóra mutatott, amit most érintettem a mellkasához.

-Mondtam, hogy engedj el – préseltem ki a szavakat a szorítása közben, mire végre engedett a szorításon és lekerültem a falról. – Köszönöm!

-Nem semmi kisfarkas – ismerte el a találékonyságomat Klaus. – Hasznodat fogom majd venni a továbbiakban is – aztán a kezemben levő karóra pillantott. – Égesd el! – nem kellett kétszer mondania azonnal hamuvá égett a kezemben. – Most pedig menj suliba, majd mindjárt csatlakozik Rebekah is – azzal kiadta az utamat, viszont voltam olyan ügyes, hogy megpróbáltam hallgatózni és megtudtam, hogy még ma elmegyünk a városból, amint nála van Elena.

[...]

Ma van a régi idők bálja és Caroline meg Elena még a buli előtt meghívott, hogy segítsek nekik az utolsó simításokban.

-Alaric megpróbálja összeszedni magát. Miért olyan rossz ez? – kérdezte Caroline.

-Csak....jó lenne, ha tudnék tenni valamit – válaszolta Elena, aztán észrevette a gondterhelt arcomat. – Minden oké Megan?

-Persze. Hová kéne akasztanom ezt? – tereltem gyorsan témát azzal, hogy felvettem egy csillárt.

-Tudjátok mit? Ha Rebekah-nak tetszik ez a borzadály, akkor tolja ide a képét és tegye fel maga – vette el tőlem ingerülten a kelléket Caroline, miközben elnevettük magunkat. – Most pedig halljuk, hogy mi ez a gondterhelt arc. Nem tudsz jól hazudni Megan, én ezt már milliószor kiszúrtam. A közelgő telihold az oka?

-Dehogy. Másodjára már nem lehet annyira szörnyű. Gondolom, bár Klaus nem sokat segít a felkészülésemen, ami csak azt jelentené, hogy valamikor még vámpírrá változtat, hogy ne kelljen minden egyes teliholdkor velem vacakolnia. Nem is beszélve a ma estéről....

-Miért? Mit tervez? 

-Azt mondta a húgának, hogy a buli után fognak engem és Elenát, hogy elhagyjuk a várost, mert már semmi nem köti őket ide.

Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson történeteWhere stories live. Discover now