Vámpírvadász
Az előző részekből: Esther átakarta változtatni Alaric-ot ősivé, hogy megölje a gyermekeit, Alaric vámpírgyűlölő alteregója pedig közre játszott neki ebben. A vámpír Ric elrabolta Caroline-t és Elenát, de a kiszabadításuk közben megtudtuk, hogy Alaric élete Elenáéhoz van kötve. Habár őt nem tudtuk megölni, Klaust sikeresen félreállítottuk az útból.
Épphogy hazaértem, mikor Jeremy hívott, mert Elenát bevitte a kórházba. Meredith szerint csak agyrázkódása van, de én nem bíztam semmit sem a véletlenre, így inkább én is bementem. Útközben pedig mindenkivel közöltem a hírt és aztán úgy vittük haza Elenát, mint valami újszülöttet a kórházból. Caroline azonnal a nővérkét kezdte el játszani, ahogy a kanapéhoz terelgette a beteget. Míg ő a kanapéhoz terelte Elenát, én kimentem a konyhába és csináltam egy jó nyugtató teát némi gyógyfűvel, ahogy azt még régebben tanultam. Aztán a kezem ügyébe került egy piás üveg és egy hirtelen jött ötlettől fogva, beleöntöttem némi vodkát a teába. Úgy vittem ki Elenához, aki békésen szundikált. Matt volt mellette, hogy őrizze az álmát, így a vodkás teát inkább leraktam az éjjeli szekrényre. Felmentem az emeletre néhány takaróért magamnak és Matt-nek és mire visszatértem a nappaliba, Stefan már ott volt Elena mellett. Egy kis beszélgetés után pedig Stefan úgy döntött csinál egy kis erőlevest. Kíváncsi voltam, hogy csinálja, ezért míg Matt az asztalt terítette meg, én Stefant figyeltem, ahogy főzőcskézik. Ezt az oldalát szinte nem is láttam.
-Túl sokat pátyolgattok – hallottuk meg Elena hangját a kanapéról. – Teljesen jól vagyok.
-Háziőrizetben vagy. Muszáj, hogy pátyolgassunk.
-Nem lenne okosabb, ha jó messzire elvinnénk a várostól? – vetette fel ekkor az ötletét Matt.
-És utána? Élete végéig meneküljön? Én is megtehettem volna, hogy elfutok Klaus elől, de mégsem tettem és lám, itt vagyok – mondtam el a véleményem. – Semmi szükség erre az egészre.
-Valaki végre úgy gondolkodik, mint én – hallottuk meg a kis beteg hangját. – És nem vagyok nyomorék. Elég a kanapéból – állt fel az ülőalkalmatosságról, aztán elindult a szobája felé.
-Akkor hagyod, hogy ő legyen a főnök? – fordult Matt Stefan felé.
-Csak hagyom, hogy ő maga döntsön.
-Akkor is, ha rosszul dönt?
-Nincs semmi baj a szabad akarattal Matt. Hidd el! Nem vesszük észre, míg el nem veszik.
-Srácok! – szólt Elena az ajtó felől és ekkor megpillantottuk a házban Elijah-t.
-Remélem értelmes ajánlatot tettél jönni és nem megölni Elenát, különben azt nagyon megkeserülöd – sétáltam Elena elé védelmezően.
-Nem akarok balhét. Csak társulni akarok – emelte fel megadón a kezét az ősi. – Hallottuk hírét a történelem tanár átalakulásának és anyám szörnyű tervének. Úgy gondolom csak annyi lenne a teendőnk, hogy elvesszük tőle a karót. Ha lefegyvereztük és a kezemben lesz a karó, a családom elhúz a világ végére. Alaric pedig...követni fog minket – mondta el a tervét Elijah.
-És menekültök előle?
-Nem ez lesz az első eset. Klaus és Rebekah csaknem ezer évet töltöttek apánk elkerülésével. Mit számít még félszáz év, míg Elena le éli a hátralevő éveit?
-Végre lekapcsoltuk Elijah. Mindazok után, amit tett velünk....nem hagyhatom, hogy visszahozd!
-A szavamat adom neked Elena! Nem fogom felébreszteni Klaust, sem a te, de még a gyerekeid életében sem. Talán így végre tanul majd egy kis jómodort.
YOU ARE READING
Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson története
Random,,Sok mindenen mentem keresztül, de soha sem hittem volna, hogy pont a múltban találom meg a békés életet, amire szívem mélyén vágytam. Persze ezért az életért is meg kellett harcolnom. A családomért, a barátaimért, a szerelemért és néha igaz veszít...