Láncreakció & A sötétség szíve (TVD 3x18 & 3x19)

19 2 0
                                    

Láncreakció

Az előző részekből: Az átváltozásom óta csak a gondok gyűlnek. Alaric-ot bezárták a titokzatos gyilkosságok miatt, Damon Stefant próbálja mértékletességre tanítani a maga mocskos módján, Rebekah pedig még előttünk akarja megtalálni az utolsó fehér tölgyet, ami mint kiderült, a Wickery-híd része lett. A legrosszabb az egészben pedig az, hogy Ric-nek a Gilbert gyűrű miatt lett egy gyilkos alteregója.


Miután Elena elhagyta Ric lakását, Damon letette a kézbesített reggelit egy félreeső helyre, aztán mikor a Gilbert elég messzire került, elkezdhettük a munkát. Gondolom kitalálhatjátok, hogy a fehér tölgyes Wickery-híd táblával Damon itt tudott tartani engem, legalábbis addig, míg megöljük az ősieket. Viszont továbbra sem álltam vele szóba, ahogy azt el is terveztem.

-Kinyitja az ajtót ééééss....elment – ezzel egyidőben pedig a fűrész is elindult, amelyikkel Ric épp a táblát vágta fel, míg én a kávéért indultam, amit Damon behozott.

A karók viszonylag hamar elkészültek, már ki is faragtuk a legtöbbet, mikor odavittem egyet Damonnek, de pusztán az ősiek megölése céljából.

-Ezt hegyesebbre kell csinálni! – dobtam oda neki.

-Rendben.

-Most, hogy végre van karónk, nem akarom elhibázni csak mert nem tudsz faragni – mentem el tőle a többi karóhoz.

-Mondtam, hogy rendben. Ne főnökösködj már! – szólt rám az idősebb Salvatore.

-Figyeljetek, ha ti ezt intézitek, akkor felhívom a sheriffet – közölte Ric, miközben felvette a kabátját. – Fel akarom adni magam.

-Jaj, dehogy akarod – morogta az orra alatt Damon.

-Van egy gyilkos alteregóm. Ellentétben másokkal, én szeretném vállalni a felelősséget azért, amit elkövettem.

-Ha tényleg felakarnád adni magad, nem árultad volna el – akadékoskodott továbbra is Damon.

-Figyelj, engem ne akarj pszicho-analizálni! Megöltem Caroline apját, majdnem megöltem Meredith-t, minden megváltozott...

-Figyelj! Nem adhatod fel magad – szólalt meg Stefan. – Bonnie-ék gyógyfüvei segítenek. És ősieket kell ölnünk.

-Így van – értettem egyet Stefannal. – Te vagy az egyedüli vámpírvadász, aki megtaníthat minket....ezekkel bánni – vettem fel egy kész karót. – Figyelj, ebben a szobában mindenki gyilkos és megtanultak együtt élni azzal, amit tettek, oké? Te is megtanulod majd. Vagy ha nagyon zaklat a lelkiismereted, akkor majd az ősiek megölése után add fel magad – javasoltam.

-Ha bosszúról van szó, elhallgat a lelkiismerete – mondta el a tényt Damon Ric-nek.

-Klaus-nak meg kell halnia és végre van esélyünk megölni. Úgyhogy nem adhatod fel magad – felelte Stefan, aztán elment a maga dolgára, de még tisztán hallottuk, ahogy Damon ráerőszakolja Ric-re a gyűrűt, ami miatt gyilkossá vált, de nem volt más választása.

[...]

Mihelyt Stefan elküldött minden barátunknak egy üzenetet, mindenki az erdőben lévő tisztáshoz ment, ahogy megbeszéltük. Azért is volt ilyen fontos, mert egyrészt megbeszéltem velük, hogy mindenkinek elkell árulnunk, hogy mire készülünk és mert az ősiek soha nem jártak ezen a helyen, ahol annó Stefan megtalált. A helyre érve újból elfogtak azok az emlékek, amikor a Salvatore házban ébredtem és semmire sem emlékeztem az életemből. Ez még most is így van, de már felépítettem egy új életet, aminek a része vagyok a barátaimmal együtt. Elena, Caroline és Matt pont most érkeztek, mikor mi is.

Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson történeteWhere stories live. Discover now