Sziasztok kedves olvasóim! Mint azt látjátok most is egy kettő az egyben részt hoztam nektek, ami ismét meghaladta a 3000 szót. Ám aki már nézte magát a sorozatot az tudja, hogy hamarosan vége az 1.évadnak. Szombaton már kint is lesz az évadzáró.
Szépségek és szörnyetegek
Az előző rész tartalmából: Elena aggódott Stefan állapota miatt, amit Damonnel egy kicsit sem vettünk komolyan. Pedig milyen jó is lett volna, ha hallgatunk rá. Megelőzhettük volna az Alapítói bulin történteket is. Azonban Damon szerint nagyobb gondunk is van, mint Stefan önkontroll hiánya.
A mai nap Stefan már teljességgel jól nézett ki, így ma ő vitt el engem a kocsijával a suliba. Azt mondta ideje lesz már kihozni a garázsból. Mikor beültem a padba, már jött is Mr. Saltzman, aki az alapítói napról tartott kiselőadást, de mikor belekezdett volna a lényegbe, betoppant Bonnie. De rég nem láttam már! Azonban mikor Stefan ránézett és mosolygott rá, levegőnek nézte a lány.
[...]
-Bonnie! – jöttünk Elenával a szünetben az említett után.
-Sziasztok! – köszönt vissza Bonnie semleges hangon.
-Szia, figyelj óra után beszélni akartunk veled, csak elrohantál. Hogy vagy? Mi van a családdal? – kezdte el kérdezgetni Elena.
-Megvannak. Úgy ahogy.
-Mindenkinek hiányoztál – szólaltam meg egy kisebb hallgatás után.
-Tudom, de hát elindult a lavina, ami ugye a nagyi temetésével......és mikor mondtátok azt a kripta ügyet......vissza se akartam jönni.
-Kérlek ne haragudj, hogy felhívtalak, de úgy éreztem erről tudnod kell – kért bocsánatot Elena.
-Értem én....csak nem jött jól – igyekezett megfelelő választ adni nekünk Bonnie, mikor megjelent Caroline.
-Bonnie!! Bonnie! De tök jó, hogy itt vagy! – ölelte meg őt a szőke barátnőnk. – Mondjuk minden nap beszéltünk, de akkor is.....Hogy vagy?
-Kösz, most már jobban. És jó újra itthon, csak....legyen ami lefoglal – felelte Bonnie.
-Nahát, az meglesz, mert totális ruházati beavatkozásra van szükségem. Segítened kell kiválasztanod az estélyimet a szépségversenyre – hadarta el, aztán felém fordult. – Megan te is segíthetsz, ha akarsz.
-Kösz, de ma reggel kaptam egy lapot erről a versenyről, amiben azt írta le a zsűri, hogy engem is beválogattak....pedig semmi kedvem menni az elmúlt napok után.
-De muszáj, mert az egyik alapító család tagja vagy, ráadásul még sosem voltál ilyen versenyen, tök buli lesz! – próbált felspannolni Care.
-Milyen verseny? – szólalt meg ekkor Elena. – Lemaradtam valamiről?
-A hétvégén lesz. Tudod! Ahogy minden évben, ma jelentették be és te is meg akkor mi is indulunk – fogott karon Caroline, ezzel eszébe jutott Elenának minden.
-Tényleg, el is felejtettem, hogy jelentkeztünk, olyan régen volt, hogy elfelejtettem.
-És most mi lesz, akkor visszalépsz? – jött a gyors kérdés Caroline-tól.
-Nem lehet....
-Nem? – kérdezett vissza Caroline.
-Még az anyukája kérte meg, hogy induljon rajta – magyarázta el a helyzetet Bonnie.
BINABASA MO ANG
Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson története
Random,,Sok mindenen mentem keresztül, de soha sem hittem volna, hogy pont a múltban találom meg a békés életet, amire szívem mélyén vágytam. Persze ezért az életért is meg kellett harcolnom. A családomért, a barátaimért, a szerelemért és néha igaz veszít...