Sziasztok! Végre kitudtam rakni egy új részt, ahogy olvashatjátok egy dupla részt. Mostantól így fognak érkezni ennek a történetnek a részei. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!
A hibrid
Az előző részből: Eltelt pár hónap Stefan és Klaus távozása óta. Elena viszont minduntalan próbálja megtalálni a bátyámat, amibe Damon-nel be is segítünk, de lassan már magamnak is be kell látnom, hogy nem lehet rajta segíteni. Elena szülinapján sikerült egy nyomra akadni, amiről kiderült, hogy Stefan áldozatai voltak és vérfarkasok. Este pedig rájöttem, hogy Stefan-on már nem nagyon lehet segíteni, miután láttam, hogy mit tett Andy-vel.
Mind gyászoltuk Andy-t, nemcsak a munkatársai a híradónál. De talán legjobban Damont érintette meg a dolog, hisz az ő barátnője volt, habár eleinte még bábként bánt vele. Lehet, hogy nem vallaná be másnak, de szerintem igenis szerette azt a nőt. Másrészt meg az öccse ölte meg, szóval még eléggé frusztráló is, hisz szabadon járkál. Mielőtt Stefan elfogadta volna Klaus ajánlatát azt mondta nekem, hogy vigyázzunk egymásra Damon-nel, hisz egy család vagyunk. Óvjuk meg egymást a bajtól, de ebbe az is beletartozik, hogy lelki támaszt nyújtsunk a másiknak, mikor annak szüksége van rá. Damon-nek pedig igenis szüksége van rá, ha nem is ismerné be soha az életben.
A szobája felé tartottam, mikor meghallottam Elena hangját.
-Stefan felhívott – közölte, mire megszaporáztam a lépteimet.
-Mi? – akadtam ki kissé.
-Stefan felhívott tegnap – ismételte el az előbbi mondatát Elena.
-Mit mondott? – puhatolózott Damon.
-Nem mondott semmit. De ő volt az. Megkértem a sheriffet, hogy nyomozza le a hívást.....Tennessee-ből jött.
-Ott issza le magát a helyiek vérével. Ezt az előbb elmondtam neked Elena. Stefan elment – dobta az összes kutatási anyagát Damon a kandallóba. – Ha Megan is eltudta fogadni, ahogy azt mondtad, akkor bizony itt már csak te maradtál egyedül, reményvesztetten.
-Ha elment volna nem hív fel – erősködött Elena, de mivel nem kapott választ, elment.
-Kissé durva voltál vele – jelentettem ki, miközben Damon meggyújtotta a papírkupacot.
-Miért, te nem pont ilyen voltál vele tegnap este?
-Az teljesen más. Még amiatt is bocsánatot kell kérnem tőle – gondolkoztam hangosan. – De a lényeg, hogy megértem miért vagy ilyen, hisz Stefan megölte Andy-t. De csak amiatt tette, hogy figyelmeztessen minket, mi lesz ha utána megyünk.
-Szóval most már véded is? Nagyszerű!
-Én nem védem.....csak próbálom megmagyarázni mit miért csinált. Amúgy, hogy érzed magad?
-Prímán! Tudod most halt meg az álbarátnőm és az öcsém ölte meg. Mi kellhet még? – vágott vigyort, leplezve, hogy hogyan érez, de átláttam az álarcán.
-Tudod én mit látok?
-Ha megkérlek, hogy ne mondd el, akkor nem mondod el? – szakított félbe, de én csak mondtam a magamét.
-Azt látom, hogy előttem egy cinikus, makacs vámpír áll, aki próbálja erősnek és sebezhetetlennek mutatni magát, de valójában nagyon is érző lény, aki mindent megtett, hogy megtalálja a testvérét és fáj neki, hogy úgy kellett látnia, ahogy....
ESTÁS LEYENDO
Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson története
De Todo,,Sok mindenen mentem keresztül, de soha sem hittem volna, hogy pont a múltban találom meg a békés életet, amire szívem mélyén vágytam. Persze ezért az életért is meg kellett harcolnom. A családomért, a barátaimért, a szerelemért és néha igaz veszít...