A múlt árnyéka & Áttörés (TVD 3x16 & 3x17)

27 2 0
                                    

A múlt árnyéka

Az előző részekből: Miután Damon ál béketárgyalása úgy végződött, hogy minden ősi kiszabadult a koporsójából, az ősi boszorkány Esther, újra egyesíteni akarta a családját, ám ez csak álca volt. Egy bált rendezett, aminek a hátterében beavatta Elenát a tervébe, miszerint megöli a gyerekeit és kérte tőle a hasonmás vérét. Azonban Elijah tudomást szerzett a tervről, így a testvéreim segítségét kérte, különben megölte volna Elenát. Végülis sikerült elintézniük, hogy Esther ne hajthassa végre a varázslatot azzal, hogy Damon átváltoztatta Abby-t, én pedig átestem az első átváltozásomon.


Farkasként az erdő....valami csodálatos volt. Érezni a mancsom alatt a leveleket és a fűt, a bundámon végig süvöltő szelet....mindez felszabadító volt, mint ahogy Klaus is mondta. A tegnap este után a kertünkben tértem magamhoz meztelenül, így gyorsan varázsoltam magamra ruhát. Szerencsére senki sem látott meg. Ezután mivel nem voltam éhes, elmentem egyet futni Elenáék környékére, ahol aztán találkoztam is vele és Matt-tel. Ők is futottak, bár Matt nem nagyon bírta, mint láttam.

-Sziasztok! – szegődtem melléjük. – Beszélt valaki Bonnie-val? Hallottam mi történt az anyjával.

-Én beszéltem! – hallottam meg ekkor a hátunk mögül Matt hangját, aki megállt a futásban, így mi is megálltunk.

-Mit mondott?

-Most az anyjánál vannak. Abby befejezte az átváltozást – közölte a hírt Matt, amint beért minket.

-Úgy döntött, hogy vámpír lesz? – értelmezte Elena a hallottakat.

-Igen. Caroline majd átsegíti rajta. Megtanítja uralni a dolgot.

-Bonnie mondott....Tehetek értük valamit? – kérdezősködött Elena.

-Tudja, hogy nem a te hibád Elena csak most....feldúlt.

-Damon vámpírrá változtatta az anyját, hogy megmentse az életem. Maximálisan az én hibám – felelte a Gilbert lány, aztán elkezdett volna tovább futni, csakhogy megszólalt a telefonja. – Forbes sheriff, valami gond van? – szólt bele a telefonba Elena, én pedig gyakorlásképp megpróbáltam kihallgatni a szuperhallásommal miről van szó. – Micsoda?

Ahogy megtudtam a sheriff Alaric-ot gyanúsítja a rejtélyes gyilkosságok miatt. A szuperhallásomon még van mit csiszolni. Elenával viszont azonnal a sheriff hivatalba mentünk, ahol aztán találkoztunk Damon-nal.

-Alaric-tól jössz? – kérdezte Elena.

-Ric jól van. A sheriff azt mondta, maradjak ki belőle – válaszolta.

-De nem maradsz ki belőle – olvastam az arcáról. – Vagy igen?

-Ez sem rosszabb terv a többinél – felelte.

-A barátodat gyilkossággal vádolják, tenned kell valamit – szólaltam meg.

-Mondjuk kitéphetném dr. hamisvádaskodás gigáját. Vagy talán a nyelvét.

-Mondjuk – értettem egyet, mikor észbe kaptam miben is értettem egyet. – Vagyis nem egészen ezt kéne tenned. Nyilvánvalóan nem ezt.

-Ugyan már boszikám! Az előbb elég hevesen beleegyeztél a dologba. Jut eszembe, tegnap este kerestelek.

-Futottam – feleltem gyorsban.

-Este is és most reggel is? Nem sok az neked egy kicsit? – vonta fel kérdőn a szemöldökét a bátyám.

Vissza a múltba: Megan, avagy Hope Mikaelson történeteWhere stories live. Discover now