"Ha! Gerçekten inatçıdır."
Vay be!
Bugün gazetenin ön sayfasını tekrar dikkatle inceledim.
İmparator bugün evlenecek mi, yoksa belki yarın, ertesi gün...?
Ama yıllar süren bir bekleyiş oldu.
Orijinal hikayede inanılmaz fiziksel gücünü göstermesiyle tanınan İmparator, bırakın gerçek adını ve yüzünü açıklamayı, hiçbir kadınla tanışmaz. Bunun yerine ülkeyi sessizce yönetiyor.
Onun yükselişinden bu yana, yozlaşmış imparatorluk dikkat çekici bir şekilde gelişti.
Bir zamanlar egemen olan, eski ve çürümüş aristokrasi parçalandı ve yeni ortaya çıkan yetenekleri kendi benzersiz yönetim sistemlerini kurmak için başarıyla bünyelerine kattılar.
Ama neden?
Neden evlenmiyorsun? "Denekleriniz kötü bir iş mi yapıyor?"
Eğer bu kadar çalışkan bir İmparatorsan biraz ara ver ve evlen. Ya da daha iyisi, veraset sorununu bir an önce çözün. Gidilecek yol bu değil mi?"
Ahh!
Bu inatçı İmparator.
Titreyerek gazeteyi elime aldım.
"Evlen lütfen. Evlenmek! Kim olduğu umurumda değil, sadece herhangi biriyle evlen!
"Bayan Enya."
O sırada yumuşak ve alçak bir ses duydum.
Kapıyı açtım ve içeri giren adamı parlak bir gülümsemeyle karşıladım.
"Dale!"
"Kaçarsan yaralanabilirsin."
Ona hafifçe sarılmak için koştuğumda Dale utangaç bir şekilde gülümsedi, yüzü kızardı.
Utançtan buruşmuş yüzüyle bana sarılamadı bile.
Ama bu onu daha da sevimli kılıyordu.
"Dale, işin sonunda bitti mi? Bu gece yine geç bir gece miydi?"
"Üzgünüm. Beklediğimden daha kalabalıktı."
"Seni azarlamıyorum Dale. Ya kocam fazla çalışıp bayılırsa?"
Endişem karşısında irkilen Dale irkildi ve göz temasından kaçındı ama memnuniyetini gizleyemedi.
"Eh, eğer evlenmen gerekiyorsa, onun gibi biriyle olmalı."
"Orijinal eserdeki sevdiğini iddia eden İmparator gibi deli gibi itmek yerine, kendimi sıcak, sevecen, şefkatli ve kendini adamış (yakışıklı) bir adam olarak buldum.
Memnun bir gülümsemeyle (yakışıklı) adamımın koluna yaslandım.
"Gerçekten her gün erken çıkıp geç dönmen beni endişelendiriyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Contract Husband Resembles the Male Protagonist
RomanceEvliliğe dört ay kaldı. Kocamın sık sık dışarı çıkması şüphe uyandırmaya başladı. Her sabah şafak vakti yola çıkıyor ve gece geç saatlerde dönüyor, bu da soruları gündeme getiriyor. Ancak tuhaf bir şey yoktu. Sadece çok çalışıyor ve eve geliyor. Zat...