76.Bölüm

7 0 0
                                    

Dale beni sessizce arabaya kadar geçirdi.

Yanıma oturmadı, her zamanki gibi karşıma oturdu.

Işığı emen simsiyah saçları ve güneş gibi altın rengi gözleriyle bana dikkatle bakıyordu.

Bugün hava soğuktu, bu yüzden kürklü bir sabahlık giymişti, bu da zaten iri olan yapısını daha da iri gösteriyordu.

Sonra pencerenin dışında erken yağan kar yağmaya başladı.

"Ah, sanırım bugün havanın bu kadar soğuk ve kasvetli olmasının sebebi bu."

Karın pirinç taneleri gibi yağdığını gördüm.

Sonra hala hiçbir şey söylememiş olan Dale'e baktım. Elbette en azından cevap verebilirdi...

"Ah..."

Dale bir ara uyuyakalmıştı.

Kollarını kavuşturmuş rahatsız bir pozisyonda uyuyordu. Onu uyandırmamak için sessizce ağzımı kapattım.

Araba karanlıktı ve Dale'in yüzünü net göremiyordum.

Bir köprüden geçerken gölgeler geçip tekrar aydınlandı.

Dale'in yüzüne sessizce baktım.

Onu uyurken görmek onu garip bir şekilde genç gösteriyordu. Dale'in çocukken bile olgun olması gerektiğini düşünmeden edemedim.

Onu böyle görünce meraklanmaya başladım.

Güm.

Dale'e bakarken kalbim hızla çarpıyordu.

Garip bir histi. Aniden kalp atışlarım hızlandı ve ellerim kontrol edilemez bir şekilde titremeye başladı. Sadece ellerim değil, ayaklarım da. Aslında tüm vücudum.

Nedenini anlamadan titrediğim sırada elime bir sıcaklık dokundu.

"...Dale?"

Bir ara Dale uyanmıştı ve elimi tutuyordu. Endişeli bir ifadeyle bana baktı.

"Kendinizi iyi hissetmiyor musunuz?"

"H-hayır. Sadece... aniden."

Farkına varmadan soğuk terler dökmeye başladım.

"Teşekkür ederim. Sanırım aç olduğum için gücümü kaybettim..."

Bacaklarımın neredeyse pes ettiğini fark etmemiştim. Tekrar oturduğumda kalp atışlarım normale döndü.

Ama daha önceki garip his devam etti ve elim hala titriyordu. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım.

O anda Dale yanıma geldi ve oturdu. Bornozunu bir battaniye gibi etrafıma sardı, beni sıcaklıkla sardı.

Kucaklaşması rahatlatıcıydı, sırtıma hafifçe vurması bana teselli veriyordu.

'...Dale'e bakarken neden birdenbire böyle hissettim?'

Ama nedense kalbimin bir yerinde bir tuhaflık hissettim.

* * *

[Emma. Birine baktığınızda kalbinizin yerinden çıkacakmış gibi hissetmesine neden olan bir hastalık var mı? Aile geçmişinde böyle bir rahatsızlık yok, değil mi? Lütfen benim için kontrol edin.]

Hemen bir mektup yazıp Emma'ya gönderdim.

Daha sonra çantamı düzenlemeye başladım.

"Bu, ev tapusu için mühürlü evraklar. Ve bu da Dale ve benim... bekle, ha?"

Birden imza alanı gözüme çarptı.

Dale'in kişisel bilgileri yazılıydı.

"Dale'in doğum günü birkaç gün sonra."

Takvimde işaretli olmadığı için fark etmemiştim. Doğum günü hızla yaklaşıyordu-10 Kasım.

Dale asla böyle bir şeyden bahsetmezdi.

'Muhtemelen sessizce geçip gitmeyi planlıyordu.'

Ama doğum günü yılda bir kez gelir. Tek, kıymetli ve özel bir gün.

Sahte bir çift olmamıza rağmen, Dale ile aramızda oluşan bağ sahte değildi.

"Tamam. Dale'in doğum günü için bir şeyler hazırlayacağım."

Peki Dale neyi seviyor?

Dale...

Aklına hoşuna gidebilecek hiçbir şey gelmiyordu.

Birinci kattan üçüncü kata kadar evin tamamını aradım. Ev o kadar temiz ve sadeydi ki, sahibinin kişiliğini yansıtan hiçbir iç mekan yoktu. Sıradanlığın özüydü.

"Dale'in sevdiği kıyafetler... beyaz veya siyah."

Bunu not alırken başımı salladım ama sonra başımı salladım. O bir Go taşı değildi.

Dale gerçekten yakışıklılığını nasıl vurgulayacağını bilmiyor, değil mi?

"Yani giyim tercihlerine göre: temiz, beyaz ve siyah."

...Bu zor.

Zevkleri aynı anda hem net hem de belirsiz görünüyordu. Ona neyin uyacağını anlamak kolay değildi.

"Dale neyi iyi yapıyor?"

Yemek yapmak, ev işleri, kılıç ustalığı ve tabii ki güzel görünmek.

"Aaaaaaaaaaaaa."

Başımı tuttum ve bir çığlık attım. Dale'i mutlu edecek ne alacağımı bilmiyordum!

"Belki Dale'in kendisi bile bilmiyordur?"

Bu noktada ona sorsam muhtemelen sadece "hiçbir şey" derdi.

Dale nelerden hoşlanır?

Bu adam nelerden hoşlanıyor acaba?

Acaba bu dünyada sevdiği bir şey var mı?

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin