Birce Aksoy'dan;
Sabah yine alarmın sesiyle uyandım. Hava o kadar soğuktu ki sıcacık yatağımı ve yorganımı bırakıp ilk derse girmek istemiyordum. Çünkü ilk ders Geometriydi.
Ben Birce Aksoy 17 Yaşında 12. sınıf öğrencisiyim derslerinde başarılı hayalleri olan bir kızım. Hayalim ise POLİS olmak.
Kendim ile iç hesaplaşmalarım bittiğinde istemeyerek de olsa yataktan kalktım.
Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra okul formamı giyip, çantamı alıp mutfağa gittim. Annem yine mükellef bir sofra hazırlamıştı.
Ama ne yazık ki sabahın 7'sinde ne kadar mükellef sofra olursa olsun insanın gözü yataktan başka bir şey görmüyor hele ki havada soğuksa...
Bir şeyler alıştırıp montumu giyip okul yolunda ilerledim. Okula vardığımda hiç bir öğrencinin hoşuna gitmeyecek bir görüntü ile karşılaştım.
Müdür bütün okulu bahçeye toplamış ve bir şeyler anlatıyordu. Hayır yani bu ne sevda anlamadım ki.. sabahın köründe bide hava soğuk.
Neyse arkadaşlar müdüre de laf ettiğimize göre yolumuza devam edelim.
Müdür yaklaşık 10 dakika boş boş konuşmasından sonra herkes sınıflara dağıldı ders kitaplarımı çıkarıp hocanın gelmesini bekledim.
Çok uzun sürmeden hoca geldi ve doğruda açılar konusunu anlatmaya başladı. Dersin yaklaşık 30 dakikası geçmişti ve hoca hâlâ doğruda açı anlatım soru çözüyordu.
Sınıfın kapısı çaldı, kapıda duran kişi benim biricik can dostum, kardeşim Aylin'di.
Aylin çok erken geldin ya biraz geç gelseydin. Neyse arkadaşlar siz bana takılmayın ben böyle illa herkese bir kup bulmak zorundayım sjhsuwh.
Aylin kıpkırmızı olmuş bir şekilde kapıda öylece bekliyordu. Onun bu halini görüp de gülmemek elde değildi.
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum. Geometri hocanın gür sesiyle irkildim.
"İçeriye geçmeyi düşünüyor musun Aylin. Orda öylece bekleyerek dersimi bölüyorsun."
Bu cümleye dayanamayarak kahkaha attım ve bütün gözler benim üzerime çevrildi.
"Komik bir şey olduğunu düşünmüyorum Birce şuan dersimi sizin yüzünüzden işleyemiyorum bu bir disiplin suçudur."
He hoca he biraz daha abart az abarttın.
Aylin sonunda kendine gelebilmişti. Montunu çıkarmadan yanıma oturdu.
Titriyordu. Sanırım korkudan diye düşünürken gülme hissi geldi ama bir daha kahkaha atarsam bu sefer vay hâlime.
Aylin ile fısıldayarak konuşmaya başladım.
"Kız bu ne hâl pancar gibi olmuşsun."
Aylin titrek bir sesle
"Ya kızım bir sus hastayım geberiyorum şurada annem zorla gönderdi okula yok bugün önemli dersler varmış yok şöyle yok böyle ya sanki ilkokul 1. sınıf muamelesi görüyor deliricem en sonunda."
Aylin söylenirken kıkırdıyordum. Aylin'in söylenmesini çok seviyordum.
Ders bitme zili çalmıştı Aylin iyi gözükmüyordu birlikte tuvalete gidip yüzünü bol suyla yıkadı.
Sınıfın önüne geldiğimizde uzun boylu, esmer, siyah saçlı bir çocuk tahtanın önünde duruyordu.
Oldukça dikkat çekici gözüküyordu. Çocuğu gören Aylin hemen gözlerini açtı, saçını düzeltmeye başladı. Kapıdan içeri girip çocuğa el uzattı.
"Merhaba ben Aylin sanırım yenisin."
"Evet yeni bugün okula kayıt oldum."
"Cam kenarı en arka boş oraya geç bizde hemen senin önünde olacağız."
diyip göz kırptı Aylin.
Aylin'in bu tarz değişik ruh hallerine anlam veremiyordum.
Sadece şaşkın gözlerle onu izliyordum.
Ders zili çalmıştı ders Edebiyattı en sevdiğim ders olabilir. Sıramıza geçip oturduk. Hoca derse girdi.
"Merhaba arkadaşlar sanırım aramıza yeni kişi katılmış evet tanıt bakalım bize kendini, hayallerinden bahset."
Aylin mi? Aylin bildiğiniz gibi arkasına dönmüş çocuğun ağzına düşecek neredeyse.
"Adım Kadir Kara. İstanbula ailevi sorunlardan dolayı yeni taşındık. Hayalim ise polis olmak."
dedi ve bana orda bir kal geldi. Belki de kim bilir iş arkadaşı oluruz fena da olmaz.
Aman aman Aylin bu düşüncelerimi duymasın valla keser beni. Çocuğa çok pis bakıyor her an saldırabilir.
Sevgili Wattpad okuyucuları herkese selam. İlk kitabım "Bu Benim Öyküm" ile sizlerle birlikte olacağım. Bu yola çıkarken sizlerin de desteğini bekliyorum. Bana bu yolda destek gösterecek olan herkese sonsuz teşekkür ederim❤
İlk kitabim olduğu için eksikler, yazım hataları olabilir şimdiden kusura bakmayın. Yorumlarınızı ve oylamalarınızı bekliyorum. Keyifli okumalar dilerim. İlk bölüm sizlere emanet❤SON OLARAK İNSTAGRAM HESABIMI BURAYA BIRAKIYORUM ORDAN DA TAKİPTE KALIN BÖLÜM ALINTILARI PAYLAŞIMI OLACAKTIR.
Hesabım: @sude_den_oykuler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öyküm
Romance17 yaşında hayalleri polis olmak isteyen kızın verdiği mücadeleyi anlatan ve aynı zamanda polis olduktan sonra ki karşısına çıkan zorlu süreci ilerletmeye çalışan bir yaşam hikayesi.