4. Bölüm❤

187 38 164
                                    

"Birce hadi kalk kızım. Dershaneye geç kalacaksın."

Evet arkadaşlar tam da bu cümle ile uyandırıldım nasıl ama çok güzel uyandırılmışım dimi?

Yataktan kalktım banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra mutfağa gittim.

Annem yine mükemmel bir sofra hazırlamıştı. Nasılda özenle hazırlamış. Yerim ben bu anamı kız yerim yerim yeriimm.

Neyse yemeğimi yesem daha iyi olacak. Sandalyemi çekip oturdum. Annemde çayları dolduruyordu.

"Kızım babanı uyandırsana ben uyandırdım ama tekrar yatmış herelde."

"Yok be ne yatması geldim. Hmm mis gibi kokuyor miss."

Sohbet eşliğinde kahvaltımızı yaptık. Ben odama gidip dershane için hazırlanacaktım.

Dolabımda bir sürü kıyafet var ve ben dakikalarca öyle durmuş kıyafetlere bakıyorum.

Onlar bana bakıyor ben onlara bakıyorum sanki hoop ışınlanıp birden üzerimde olacaklar.

Yine ben ve yine derin düşüncelere dalmak. Bu sefer derin düşüncelerden kurtaran bildim sesi oldu. Yatağın üzerinde duran telefonu aldım. Mesaj Kadir'dendi.

Kadirişkoo:

"Birce hadi hazırlan 10 dakikaya oradayım."

Ne ne ne 10 dakikaya burada mısın? Şaka dimi bu ya kızlar için en can alıcı kelimeyi kullandı bilmem farkında ben daha ne giyeceğimi bilmiyorum.

Birce'mim:

"Ya ne 10 dakikası ben daha hazırlanmadım."

Kadirişkoo:

"Hazırlanman için 10 dakika verdim zaten haydi bak süren daralıyor. 9 dakikan kaldı."

Birce'mim:

"Tam bir öküzsün sen Kadir."

Kadirişkoo:

"Eyvallah."

Al işte öküz ben boşuna demiyorum ö k ü z.

Gardırobumu açtım üzerime hızlıca bir şeyler geçirdim. Saçımı açık bırakıp makyajımı yaptım. Çantamı alıp evden çıktım.

Kapının önünde duruyordu hay allahım tam da dakikasında gelmiş. Bir insan bu kadar dakikik olmak zorunda ya?

 Bir insan bu kadar dakikik olmak zorunda mı ya?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birce'nin kombini

Evet canlar, bir bölümün daha sonuna geldik. Sizce bölüm nasıldı yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada yıldızı parlatmayı da unutmayın.
Keyifli okumalar❤

Bir de Kadir'in Birce'yi "Birce'mim" diye kaydetme ayrıntısına ne diyorsunuz olur mu sizcede?🥲

Instagram hesabım: @sude_den_oykuler

Bu Benim ÖykümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin