15. Bölüm❤

128 17 47
                                    

1 Yıl Sonra;

Sabah yine annemin sesiyle uyandım. Yaş 25, yaşım kaç olursa olsun hâlâ annemin sesiyle uyanıyorum.

"Hadi kızım kalk artık. Kaç yaşına geldin yakında evlenip gideceksin hâlâ ben seni uyandırıyorum."

Cümlesini bitirmesiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı.

Oyy anam iyiki Kadir'den bahsettim sana. Sende beni evlendirmeye ne kadar da meraklısın.

Yataktan kalktım banyoya girip işlerimi hallettim.

Mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım.
Odama gidip üzerimi giydim ve salona geçtim.

"Annelerin en güzeli hadi ben çıkıyorum. Kadir ile buluşacağım. Akşama gelirim."

"Tamam kuzum. Dikkat et kendine."

"Tamam sultanım."

Sınava gireceğimi bahsetmemiştim. Eğer kazanırsam süpriz yapacaktım.

Sınavdan sonra da Kadir ile bir yerlere gidecektik. İkimiz de yıllık izinlerimizi almıştık.

Ben sınava gireceğimiz yere vardığımda Kadir'in çoktan geldiğini fark ettim. Hemen yanına gidip sarıldım.

"Sevgilim kendini nasıl hissediyorsun?"

"Süper hissediyorum sevgilim. Haydi girelim artık içeri."

☆☆☆☆

Sınavın bitmesinin üzerinden 2 saat geçmişti. Sınav beklediğimden güzel geçmişti sonuçlar 2 hafta sonra açıklanacaktı bakalım ne ile karşılaşacağım.

☆☆☆☆

Eve gelmiştim. Kendimi çok yorgun hissediyordum.

Sınavdan sonra sinamaya gittik, yemek yedik. Çok yorulmuştum eve geldim duş aldım ve hemen yatağıma geçtim. Uyku beni yavaş yavaş esir alıyordu.

2 Hafta Sonra;

Bugün benim için çok önemli bir gündü. Sınav sonuçları açıklanacaktı. Bakalım kendimi geliştirebilecek miydim?

Bu Benim ÖykümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin