18. Bölüm❤

143 18 70
                                    

Kadir Kara'dan;

O gün Birce ile konuşup sorunu hallettim. Üzerimde bir yük vardı o yük üzerimden artık kalkmıştı.

Bircesiz aldığım nefesin hiçbir anlamı yoktu. Bircesiz kaldığım gün anlamıştım Birce olmadan ben bir hiçtim.

Emniyete gitmek için hazırlandım. Birce'nin evine gidip Birce'yi aldıktan sonra emniyete geçtik.

Ekip ile artık tamamen alışmıştık.

Baran mı?

Ona karşı artık kin beslemiyordum. Kötü bir niyeti olmadığını anlamıştım.

Hepimiz yerlerimize geçtik. Dosyalarla ilgileniyorduk.

Ben kahve almaya gittim. Baran birisiyle tartışıyordu. Yanına gittim.

"Baran hayırdır devrem?"

"Devrem sorma ya Arin, inat ediyor. Gel seni bizim birime alayım diyorum yok. Dinlemiyor."

"Devrem çok üzerine gitmesen mi? Sonuçta o da sana gel birimini değiştir seni kendi ekibimize alayım dese gider misin? Kendini onun yerine koy bir de o taraftan bak."

"Haklısın ama ne yapayım elimde değil korkuyorum. Ya ona bir şey olursa? Ya bir daha hiç göremezsem, ya onsuz kalırsam?"

"Öyle bir şey olmaz Allah'ın izniyle sen içini ferah tut."

"İnşallah devrem."

"Eee yenge hanım nerede?"

"Dışarı çıkmıştır. Çağırayım gelsin ekiple tanıştırayım."

"Tamam devrem ben içerdeyim."

İçeri geçtim çok geçmeden Baran geldi.

"Selam ekip, bu benim size bahsettiğim ve çok yakında eşim olacak kadın Arin."

Birce hemen ayaklandı sanki o anı bekliyormuş gibi Arin'in yanına gitti. Hepsi ile selamlaştıktan sonra Birce ile dışarı çıktılar.

Bu Benim ÖykümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin