2. Bölüm❤

198 50 229
                                    

Ders zili çalmıştı herkes toparlanıp çıkmıştı sınıfta ben, Aylin, Kadir ve Sinem kalmıştık dördümüz kısa sürede çok iyi anlaşıp kaynaşmıştık.

Belki de çabuk anlaşmamızın sebebi her üçümüzünde aynı hedefi olmasıdır.

Sınıfta dördümüz kaldığımızda bizde bahçeye doğru ilerledik. İlerlerken de Aylin'in muhteşem (!) fikirlerini dinliyorduk.

"Ya bir kere de dershaneye gitmeseniz olmaz mı ya hem dördümüz bir yerde buluşur öyle çalışırız."

Başta ben olmak üzere bu dörtlü grupta buluşup da ders çalışma gibi bir eylemde bulunamazdık.

Havadan sudan derken vakit geç olur ders çalışamadan geri dönerdik. Yani bu fikir hiç de açıcı değildi.

"Olmaz Aylin biliyorsun biz dördümüz aynı ortamda olduğumuz zaman ders falan çalışamayız. Sınava az kaldı işin ciddiyetine varmamız gerek."

"Off aman Birce sende daha 7 ay var ya dile kolay 7 ay neler yapılır neler."

"Öyle değil işte bayan çok bilmiş 7 ay dediğin ne, göz açıp kapayıncaya denk geçer. Dimi Sinem dimi Kadir aaa sizde hiç bir şey demiyorsunuz canım olmaz ki böyle."

"Yani Birce haksız sayılmaz Aylin işin ciddiyetine bir yerden varmalıyız."

"Hah şükür sonunda biri bana hak verdi. Düşüncelerimiz birbirine uyuşuyor Kadir sevdim bu huyumuzu."

Yolda dördümüz birden ilerledik daha sonra Kadir ve ben Aylin ile Sinem'den ayrıldık onlar eve gittiler bizde dershaneye gittik.

Bugün dersler çok yoğun geçmişti allahtan dershanede sadece 3 ders işleyecektik.

İlk derse girdik bilin bakalım hangi ders?

Evet evet doğru bildiniz benim de bayıldığım (!) matematik dersi yuppii şuan matematik dersi var diye havalara uçabilirim (!)

Sonunda dersler bitmişti. Kadirle ikimiz eve gitmek için yola koyulduk. İkimizde sanki konuşmama yemini etmiştik. Sessizliği bozan ben oldum.

"Kadir sınıfta kendini tanıttığında ailevi sorunlardan dolayı İstanbul'a gelmek zorunda kaldık demiştin eğer özel değilse anlatabilirsin bana dinlerim."

"Anlatırım ama öyle ayak üstü anlatılacak şey değil istersen bir yerde oturalım öyle anlatayım."

"Olur, tamam."

Evet canlar yeni bölümü nasıl buldunuz. Yorumlarınızı merak ediyorum. Ha bu arada yıldızı parlatmayı unutmayın.❤
Keyifli okumalar❤

Bu Benim ÖykümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin