Durumun etkisinden çıkıp karşılık vermem biraz zaman aldı.
Hâlâ şoktaydım 3 seneye yakın ilişkimizde ilk defa Kadir'i böyle görüyordum.
İkimiz de nefessiz kaldığımızda birbirimizden ayrıldık.
Kolundan tutup odama götürdüm. 2 gün boyunca ayrı kalmıştık ve ben Kadir'i çok özlemiştim.
Odama geçip birlikte yatağa uzandık. İkimizde sessizdik. Anın büyüsüne kendimizi kaptırmıştık.
İlk sessizliği Kadir bozdu.
"Özür dilerim. Sana, bize bunları yaşattığım için."
"Özür dilerim seni kızdırdığım için."
Artık aramızda sorun kalmadığında göre huzurlu bir şekilde iki günün acısını çıkartıp uyuyabilirdim.
☆☆☆☆
Sabah erken kalktım. Kahvaltıyı hazırladım. Omlet, börek, patates kızartması,yumurta, kahvaltılık ve tabikiii kahvaltının olmassa olmazı çay her şey hazırdı. Odama gidip Kadir'i kaldırdım.
"Kadir haydi kalk kahvaltı hazır."
Sessizlik.. Kadir'den çıt yok. Üzerine su falan mı döksem. Ayy fena da olmaz. Su dökme aklı çık aklımdan.
"Kadir bak 3'e kadar sayıyorum, kalkmassan olacaklardan sorumlu değilim. 1-2-3, peki sen bilirsin. Ben uyarmıştım."
Mutfaktan bir sürahi su aldım ve odama doğru girecekken arkamdan beni çekip duvara yasladı.
"Söyle bakalım güzelim neler yapabilir missin? Uygulamak ister misin?"
Oha, yuh, çüş Kadir Kara olayı sanki biraz fazla mı abartıyorsunuz?
"Kadir ya off pisleşme istersen."
"Ne dedim ki ben şimdi güzelim."
"Hadi çok konuşma da gel kahvaltı hazırladım."
Birlikte mutfağa gittik Kadir masaya otururken bende çayları dolduruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öyküm
Romance17 yaşında hayalleri polis olmak isteyen kızın verdiği mücadeleyi anlatan ve aynı zamanda polis olduktan sonra ki karşısına çıkan zorlu süreci ilerletmeye çalışan bir yaşam hikayesi.