Birce Aksoy'dan:
Duygu karmaşası nasıl bir şeydir bilir misiniz?
Ağlamak ile gülmek arasında.. kızmak ile kızmamak arasında.. ha işte bende tam da şuan bu durumdayım.
Ne ağlayabiliyorum, ne gülebiliyorum, ne kızabiliyorum ben ne yaptığımı, ne yapacağımı bilemiyorum.
Kadir karşıma geçmiş senden hoşlanıyorum, sana deliler gibi aşığım diyor ben ise ne yapıyorum?
Yüzüne öylece hiç bir ifade beslemeden bakıyorum.
Daha düne kadar aklımdan çıkmayan Kadir'di gece boyunca düşündüğüm yine Kadir'di, bana aşık olduğunu söyleyen kişi yine Kadir...
ama ben hiç bir şey bilmiyorum. Ona karşı bir şey hissediyor muyum?
Ben daha düne kadar aşk konusu açılınca hemen oradan uzaklaşan, aşk kelimesinden nefret eden, hiç kimseyi düşünmeyen, hiç kimseyi kafasına takmayan ben dün gün boyunca Kadir'i düşündüm.
Galiba bende Kadir'e karşı boş değilim.
"Birce, ben seni ilk gördüğümden beri aklımdan hiç çıkmıyorsun. Her saat, her dakika, her saniye aklımdasın."
"Kadir, sende benim."
"A-anlamadım!"
"Sende benim aklımdan çıkmıyorsun. Ben düne kadar hiç kimseyi düşünmezdim ama sen geldin her şey alt üst oldu. Galiba ben de sana karşı boş değilim."
Galiba, galiba, galiba..
aferin Birce sana aferin süpersin alkışlıyorum seni galiba nedir ya galiba nedir?
"Birce, eğer ben kırılmayayım diye böyle konuşuyorsan yapma."
"Hayır, Kadir bende seni seviyorum."
❤❤❤❤
Ders bitmişti eve doğru ilerliyorduk. Bugün de dershane yoktu o yüzden kafam rahattı.
"Kızlar haydi cafeye gidelim. Hem Aylin, Sinem size anlatmamız gereken şeyler var dimi Birce."
Dimi Birce! Ay ben senin ağzına...
Şimdi kurtul bakalım Aylin'in dilinden kurtulabiliyorsan.
Kafeye gelmiştik dört tane kahve söyleyip bekledik.
Her zamanki gibi ilk sessizliği kim bozacak oyunu oynuyorduk.
Ay allahım vallahi boğaldum nedur da bu sessizlik.
"Ay patladım meraktan, ne anlatacaksınız anlatın haydi vallahi olmayan göbeğim eridi burda."
Hahaha bu Aylin gerçekten çok alem kız ya. Onun bu cümlesiyle kendimi tutamayıp kahkaha attım.
"Haklısın Aylin kuşum bende ilk sessizliği kim bozacak oyunundan çok sıkıldım."
"Güzelim o nasıl bir şeymiş?"
Hay ben senin güzelinin içine...
"Gü-gü-güzelim mi dedi o?"
Evet hayırlı başarılar Aylin kekelediğine göre durum ciddi.
"Aylin işte bizde tam size bu durumu anlatacatık dimi Kadir."
"Evet, lafı uzatmadan direkt konuya gireceğim. Biz Birce ile sevgili olduk."
Demesiyle Aylin öbür dünyaya bir merhaba dedi ve geri geldi.
Allah seni be adam öyle dan diye söylenir mi?
Katil olacaksın polis mesleğine de almazlar.
Neyse Aylin kısa bir şok geçirdi.
"Tebrik ederim Birce, Kadir ikinizde birbirinize çok yakışıyorsunuz."
"Teşekkür ederiz Sinem."
"Oyy benim yavrum, oyy benim kınalı kuzum, oyy benim çiçeğim sen büyüdün de sevgili mi yaptın sennn. Ayy allahım nasıl karmaşık duygular içerisindeyim anlatamam yarabbiimmm."
"Aylin, canım biraz abartmıyor musun olayı?"
"Ayy aman tamam canım sende iki dakika sevindirmedin insanı. Buzlar kraliçesi."
Buzlar kraliçesi?
Tek olduğumuzda göstericem ben sana buzlar kraliçesini.
Bir bölümün daha sonuna geldik🥰 yıldızı parlatmayı unutmayın🥰
Bu arada bölüm yorumlarınızı merak ediyorum nasıl buldunuz? Aylin hakkında ne düşünüyorsunuz?Sizleri çok sıkmadan kısa kısa paylaşmaya ve her gün bölüm atmaya çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz.
Instagram hesabım: @sude_den_oykuler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öyküm
Romance17 yaşında hayalleri polis olmak isteyen kızın verdiği mücadeleyi anlatan ve aynı zamanda polis olduktan sonra ki karşısına çıkan zorlu süreci ilerletmeye çalışan bir yaşam hikayesi.