Birce Aksoy'dan;
Yıllardır hayalini kurduğum mesleğime ulaşmama artık iki saat vardı.
İki saat sonra sınava girip istenen başarıyı elde edip artık o üniformayı giymek istiyordum.
O kadar heyecanlıyım ki.. sınavın başlamasına 2 saat var ve biz sınava gireceğim okulun bahçesinde bekliyoruz.
Zaman sanki durmuş gibi hiç ilerlemiyordu.
Sonunda saat gelmişti. Kimliklerimizi gösterip kontrolden geçtik. Daha sonra sınıflara geçip sıraya oturduk.
Önümüze optik kağıdı koydukların da vakit kaybetmeden gerekli bilgileri doldurdum. Son olarak kitapçığı verdikleri an içimde biriken duygu seli bir anda patlayı verdi.
Ne olduğunu anlamadan göz yaşlarım kendiliğinden akmaya başladı belki de yılların vermiş olduğu stresi ve yorgunluğun sadece saatler sonra sona ermesinin vermiş olduğu huzurla gözyaşlarım bana ihanet ediyordu.
İlk önce Türkçe sorusunu çözmek ile başladım. Türkçe soruları bittikten sonra matematik testine geçtim.
Yapabildiğim soruları yapıp diğer testlere geçtim.
Zamanımı iyi değerlendirmem gerekiyordu. Sürem arttığında boş bıraktığım sorulara yoğunlaştım.
Dışarıda hiç geçmeyen vakit şimdi nasılda su gibi akıp gidiyordu.
Sınav süresi dolmuştu. İçimde adlandıramadığım değişik bir his vardı.
Vakit kaybetmeden annem ve babamın yanına gittim. Endişeli gözlerle bana bakıyorlardı. Gidip ikisine de sarıldım.
"Karşınızda komiser adayı Birce Aksoy duruyor efendim."
"Güzeller güzeli kızım biliyorduk senin başaracağını, inşallah güzel kızım inşallah sonuçlarda bir açıklansın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öyküm
Romance17 yaşında hayalleri polis olmak isteyen kızın verdiği mücadeleyi anlatan ve aynı zamanda polis olduktan sonra ki karşısına çıkan zorlu süreci ilerletmeye çalışan bir yaşam hikayesi.