Birce Aksoy'dan;
O an her şey bende kopmuştu. Tamam bekliyordum, beklemiyor değildim sonuçta yıllardır beraberdik ve ilişkimizde ciddiydik.
Ama Baran'ın bana Kadir görevde ve vuruldu diyip buraya getirmeleri ve karşımda kanlı canlı durması beni şoka sokmuştu. Kadir öylece bekliyordu. Vereceğim cevabı...
"Seninle her şeye varım. Evet, evet, evett!"
Resmen çığlık atmıştım. Yüzüğü parmağıma taktı. Hemen boynuna sarıldım.
Ama bu bize yetmedi. Kadir dudaklarıma yapıştı. İkimiz de nefessiz kalana kadar öpüştük.
O an hiç bitsin istememiştim.
Hep birlikte küçük bir mekana geçtik. Pastalar kesildi. Sohbetler edildi.
Her şey çok güzel ilerliyordu. Onca zorlu sürece rağmen hâlâ el eleydik.
Hâlâ sevgimiz, aşkımız ilk günkü gibiydi. Bu zorlu süreci yönetmeyi başarmıştık.
Hani bir söz vardır ya zaman her şeyin ilacıdır diye. Biz buna sevgi her şeyin ilacıdır diyelim.
Çünkü biz birbirimize olan sevgimizle, bağlılığımızla aştık.
Aylin karşımda gözleri dolu dolu bana bakıyordu.
Her an bir şey söyleyecek ama birisinin ona söz hakkı vermesini bekler gibi bir hâli vardı. Aylin'in sessiz kalmasına daha fazla dayanamamıştım.
"Haydi Aylin kuşum dök içindekileri."
"Ayy Birce kuşum nerden anladın bir şeyler söylemek istediğimi."
"Ben seni çok iyi tanıyorum Aylin kuşum. Geldiğimizden beri kıvranıp duruyorsun."
"Ayy tamam çok naz yapmayayım da anlatayım. Oyy benim Birce kuşum büyümüşte evleniyor muymuş? Kızım ben hâlâ inanamıyorum ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öyküm
Romance17 yaşında hayalleri polis olmak isteyen kızın verdiği mücadeleyi anlatan ve aynı zamanda polis olduktan sonra ki karşısına çıkan zorlu süreci ilerletmeye çalışan bir yaşam hikayesi.