13. Bölüm❤

141 20 55
                                    

Kadir'in yanına gittim. Elinden tutacağım sırada yanımdan ayrıldı.

Neye uğradığımı şaşırdım. Bu neydi şimdi?

Sırf birisiyle konuşup, tokalaştığım için mi böyle davranıyor.

Tamam Kadir Bey madem oyun oynuyorsun bende oyunun kurallarına göre oynarım. Kartlar yeni dağıtılıyor.

☆☆☆☆☆

İlk günüm baya bir çalkantılı geçmişti. Ekip arkadaşlarım çok iyilerdi, samimilerdi aynı şekilde müdür de ama morelimi bozan şey Kadir'in bana öyle davranmasıydı. Eve geçtiğimde annem kapıda karşıladı.

"Hoşgeldin kuzum. Haydi gel yemek hazır acıkmıssındır."

"Annecim ben bugün çok yorgunum odama çıkıp dinleneceğim."

"Aa yavrum olmaz haydi gel sofra hazır bekliyorum."

"Tamam annecim üzerimi değiştirip geliyorum."

Odama gidip kısa bir duş aldım. Ilık duş iyi gelmişti.

Mutfağa geçip masaya oturdum. Aklım hâlâ Kadir'deydi. Ne aramıştı ne de mesaj atmıştı. Tabak önümde çatalımla oynuyordum.

"Yavrum senin neyin var? İyi gözükmüyorsun."

"İyiyim annecim, merak edilecek bir şeyim yok. İlk gündü biraz yoruldum ondandır. Size afiyet olsun."

"Mutfaktan ayrılıp odama geçtim. Yatağıma uzandım ve elime bir roman aldım, okumaya başladım. Ama bir türlü odaklanamıyordum. Aklım hâlâ Kadir'deydi.

☆☆☆☆☆

Sabah yine her zamanki rutinimi tekrarladım.

Banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra üniformamı giydim.

Mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım. Annemin yokluğu nasılda belli oluyordu.

Annem evde yoktu babamla 3 güne kafa dinlemek için Tekirdağ tarafına gitmişlerdi.

Annem olsaydı şimdiye çoktan masayı kurmuştu. Neyse 3 gün böyle idare etmek zorundaydım.

Bu Benim ÖykümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin