Nefes alamıyordum. Aldığım nefes bile artık bana çok geliyordu.
"Ben bir şey yapmadım diyorum sana Birce. İzin ver anlatayım."
"Neyi anlatacaksın ha? Nasıl bana ihanet ettiğinizi mi?"
"Ben sana ihanet etmedim."
Kadir'i ilk defa bu kadar yıkık görüyordum. Ama üzülemiyorum, hak ediyordu, Kadir şuan bu durumu hak ediyordu.
"Aklım almıyor ya nasıl bunu yaptınız. Bunu yaparken hiç mi aklınıza gelmedim?"
"Aniden öptü beni Birce."
Ağzımdan bir gülme kaçtı.
"Sende ona karşılık vermekte buldun çareyi öyle mi?"
"Birce, otur şuraya sakin sakin konuşalım."
"Sadece 5 dakikan var Kadir. Eğer 5 dakika içinde her şeyi olduğu gibi anlatmassan bir daha hayatımda hiç olmamak üzere çıkıp gideceksin."
"Her şeyi en başından anlatacağım. Ben sana mesaj attım komiserlik sınavları açıklandı diye. Aradan 10 dakika sonra kapı çaldı. Kapıyı açtığımda Sinem'i gördüm. Ağlıyordu, çok kötü gözüküyordu. İçeri girmesini söyledim. İçeri girdi ayakta öylece bekledi. Ne olduğunu çok sordum ama cevap vermedi. Sonra aniden dudaklarıma yapıştı. Nasıl oldu anladım. Sonra sen geldin işte."
"Vay be çok etkileyici bir olay. Çok etkilendim şuan. Bana baksana sen Kadir benim alnımda salak mı yazıyor ha? Sen kendini çok mu akıllı zannediyorsun?"
"Birce, sen bana hiç mi güvenmiyorsun."
"Güvenmiyorum. Oldu mu? Sana hiç güvenmiyorum."
"Sana senin üzerine yemin ederim ki ben bir şey yapmadım. Anlattığım gibi oldu hepsi."
Kafam iyicene allak bullak olmuştu. Kadir'i çok seviyordum, çok güveniyordum ama karşımda gördüğüm manzara beni çok kırmıştı.
Hemen inanamazdım.
Göz yaşlarım bana ihanet edercesine yanaklarımdan süzüldü.
"Nerde?"
"Kim?"
"Sinem."
"Bilmiyorum, sen çıktıktan sonra bende arkandan çıktım. Geldiğimde yoktu. Özür dilerim Birce. Gözündeki her bir yaş için tek tek özür dilerim."
Affetmeli miydim? Tekrardan güvenmeli miydim?
"Eğer, eğer bu işin içinden başka bir şey çıkarsa o zaman beni öldü bil Kadir."
"Sana yemin ediyorum Birce. Hemde senin üzerine yemin ediyorum. Senden başka kimseyi gözüm görmüyor anlasana be kadın. Gör artık gör sana ne kadar aşık olduğumu gör."
Aniden beni kendine çekti ve öpmeye başladı.
Onu o kadar çok özlemiştim ki daha fazla dayanamayıp karşılık verdim.
Sanırım ben Kadir'i affetmiştim.
☆☆☆☆
Birlikte küçük, şirin bir mekana gittik orada köfte ekmek yedik.
Ayrı kaldığımız günlerin acısını çıkardık. Onu çok özlemiştim.
O an anladım ki Kadir olmadan aldığım nefesin bir anlamı yokmuş.
Evet canlarım bu bölümü kısa tutmaya çalıştım. Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Yıldızı parlatmayı unutmayın.❤ Bir sonraki bölüm Kadir anlatımıyla olacak.
Keyifli okumalar❤Instagram hesabım: @sude_den_oykuler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öyküm
Romance17 yaşında hayalleri polis olmak isteyen kızın verdiği mücadeleyi anlatan ve aynı zamanda polis olduktan sonra ki karşısına çıkan zorlu süreci ilerletmeye çalışan bir yaşam hikayesi.