35. Bölüm❤

113 11 20
                                    

Annem bizi öyle karşısında görünce şok olmuştu. Ne konuşuyordu ne de bizi içeriye davet ediyordu. Aylin'in sesi ile kendine geldi.

"K-kızım hoşgeldiniz."

"Hoşbulduk Annecim."

Annemi o kadar çok özlemiştim ki sımsıkı sarıldım.

"Neden geleceğinden bahsetmedin."

Gerçekten şuan buna takılmıştı. Yav anne kucağımda bebek var bebek. İnsan bir merak eder sorar dimi yani?

"Süpriz yapmak istedik anne."

Hepimiz içeriye geçtik. Defne'yi yere yatırmıştım etrafa bakıp değişik sesler çıkarıyordu. Ortam baya sessizdi. İlk sessizliği annem bozdu.

"Kızım rahat olabilirsin Aylin bana her şeyi anlattı. Çok iyi etmişsin Defne kızımı evlatlık almakla ama şuna aklım hâlâ almıyor. Ee siz evli değilsiniz nasıl olur da bu kızcağızı size verirler."

Ha şimdi anlaşıldı. Aylin anneme bildiği her şeyi anlatmış.

Ondan Defne'yi sorgulamadı. Şimdi ben nasıl diyecektim ki anne ben yıldırım nikahı ile evlendim diye.

"Anne, baba şimdi size anlatacağım ama önce bir sakin olacaksınız."

"Anlat bakalım sen."

"Biz Kadir ile yıldırım nikahı kıydık."

"Ne, ne yaptınız?"

"Yıldırım nikahı kıydık. Başka türlü Defne'yi almamız imkansızdı. Hem zaten Kadir ile evlilik düşünüyorduk sadece biraz hızlı ilerledi bu süreç."

"Yavrum biliyorum zaten evlilik düşündüğünüzü ama sen ailenin tek kızısın üstelik tek çocuğusun biz isterdik ki her şey usulünce olsun. Ama madem siz kıymışsınız nikahları bize de diyecek pek bir söz kalmıyor. Peki Kadir oğlum annenin haberi var ?"

Bu Benim ÖykümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin