23. Bölüm❤

122 13 33
                                    

Birce Aksoy'dan;

Kadir beni bir kez daha hayal kırıklığına uğratmıştı.

O gün Arin ile bir plan yaptık. Planımız da Sinem'i ıssız bir mekana getirecektik.

Evinde kaçırılmış ve işkence görmüş süsü verecektik.

Daha sonra Kadir'i başka bir numaradan arayacaktık ve telefon numarasından sinyali bulmasını sağlayacaktık daha doğrusu bakalım bunu Sinem için yapıyor mu diye ölçecektik.

Yapmıştı, Sinem için çabalamıştı. Beni, bizi yok eden, paramparça eden kız için yapmıştı bunu.

Ağlamalarımın şiddeti daha da arttı. Bir yandan Sinem'in çığlıkları bir yandan Kadir'in inanamaz gözlerle bakması...

Baran mı? Baran şuan durumun idrakına varmaya çalışıyor.

Arin beni oradan alıp uzaklaştırdı. Arabaya bindik ve eve doğru ilerledik.

Kadir'de hemen arkamızdan çıkmış Sinem'i hastaneye götürüyordu.

Arin Baran'a da çok kızmıştı. Benim yüzümden onların da arası bozulmuştu.

Eve geldiğimizde ılık bir duş aldım. Arin'de mutfağa girmişti.

"Birce, hadi gel yemek yaptım. Birlikte yiyelim."

"Ben aç değilim Arin."

"Aaa olmaz ama ben kurt gibi açıp tek başıma oturamam sofraya gel çabuk hadi."

İstemeyerek de olsa salona geçtim. Sofraya oturdum.

Canım hiçbir şey yapmak istemiyordu. Telefonumun çalmasıyla ayağa kalktım.

Arayan annemdi.

"Yavrum nasılsın?"

Sesimi düzeltmeye çalıştım.

"İyiyim annem, sen nasılsın?"

"İyiyim ben güzel kızım. Ne zaman geleceksin eve seni özledik."

Bu Benim ÖykümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin