6. Bölüm❤

171 38 162
                                    

Kadir Kara'dan;

Allah allah noldu ki şimdi bu kıza anlamadım. Acaba dan diye sormasa mıydım? Belki geçmişten kalma izleri vardır. Neyse zamanla ortaya çıkar.

Sabah erken saatte kalktım, banyoda işlerimi hallettikten sonra masaya geçip dersin başına oturdum.

Bir elimde kalem, önümde çarşaf uzunluğunda paragraf, aklımda Birce...

Allahım bu kız bana ne yaptı da aklımdan çıkmıyor. Sonunda çözemeyeceğimi anladım, kitabımı kapatım yatağa geçtim.

Acaba şuan ne yapıyordur?

Sanane Kadir ne yapıyorsa yapıyor, seni ne ilgilendirir.

Elime telefonu aldım Birce'nin üzerine tıkladım mesaj yazsa mıydım?

Ama ne yazacaktım ki? Dünkü hâlinden sonra yazmasam daha iyi olur.

Neyse bari bende hazırlanayım okula geç kalmayayım.

Okul formamı giyip çantamı aldım. Hava iyice soğumuştu montumu giyip evden çıktım.

Okula geldiğimde yine sabah rutini olan müdür konuşması vardı. Sırada hepimiz o soğukta durmuş müdürü dinliyorduk.

Sonunda konuşması bittikten sonra sınıflara geçtik. Ben sırama oturdum. Dersin başlamasına 5 dakika vardı.

Kızlar daha gelmemişti. Tam elime telefonu aldım Birce'yi arayacakken Birce'nin şen sesi kulaklarımı doldurdu.

"Günaydın Kadir."

"Günaydın Birce."

"Ayy sabah sabah hiç çekilmiyor bu okul ya şimdi sıcacık yatağımda yorganıma sarılı bir şekilde yatıyor olacaktım. Ahh ahh adalet mi bu ulan."

Aylin ve yine sabah perileri..

Geometri hocası içeri girdi kaldığımız yerden konuyu anlatmaya başladı.

Ben bir türlü derse odaklanamıyordum. Önümde oturan Birce'ye kayıyordu hep aklım. Yok bu böyle olmayacak ben bu kızdan hoşlanıyorum.

Hatta daha fazlası ben bu kıza deliler gibi aşığım. Ama nasıl söyleyeceğim, nasıl söze gireceğim..

Dersler bitmişti dördümüz eve doğru ilerliyorduk. Dördümüz de sanki bugünün inadına ağzımızı bıçak açımıyordu.

Hayır yani benim şaşırdığım nokta Aylin dakikada 1000-2000 kelime kuran kızın bile ağzını bıçak açmıyordu.

Benim bir şekilde bu durumu Birce'ye söylemem gerekiyor. Ama ne zaman bugün dershane de yok.

Dershane olsaydı o zaman söylerdim. Acaba mesaj atsam?

Saçmalama Kadir saçmalama. En iyisi yarın öğle arasında söylemek olacak. Bakalım ne tepki verecek gazamız mübarek olsun.

Evet canlarımm senaryo kafamda oluştu şuan çok güzel ilerliyoruz. Yorumlarınızı bekliyorum. Yıldızı parlatmayı unutmayın❤
Bu arada sizce Birce de Kadir'i seviyor mu?
Bakalım bir sonraki bölümde bizi neler bekliyor.
Keyifli okumalar❤
Bir sonraki bölüm Birce'nin anlatımı ile devam edecek.

Instagram hesabım @sude_den_oykuler

Bu Benim ÖykümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin