Bölüm 44 | Kayıp

328 30 13
                                    

Mila'nın Ağzından:

Alyssa'nın aptal sesinin kesilmesi üzerinden ne kadar geçmişti hiç bir fikrim yoktu ama sanki üzerime dinozor oturmuştu ve uyanmamı engelliyordu. Neden bu kadar derin uyuduğumu bile bilmiyordum. Gözlerimi yavaşça araladım. Laurel uyuyordu. Fakat Lys yoktu. En son çişim var diye mızmızlanıyordu. Fakat neden hala çadırda değildi.

İçimden Lys'e küfredip önce tulumdan sonra da çadırdan çıktım. Alex orada ne yapıyordu?

"Alex!" dememle bana döndü.

"Bir şey oldu Mila." Kaşlarımı çattım.

"Ne oldu?"dedim telaşla.

"Lys çadırdan çıktı ağlıyordu, Austin'de buradaydı nedenini sordu ama söylemedi." Alex fazla telaşlıydı, kim bilir ne olmuştu? Elinde telefon birilerini arayıp duruyordu.

"Ee şimdi neredeler peki?" dedim kollarını tutarak.

"Lys ormana doğru gitti. Biz başta onu takip etmedik ama, ormandan çığlık sesleri gelince Austin'de gitti. Şimdi ikisi de yok." Yutkundum.

"Bayan Victoria'ya haber verelim Alex, ya bir şey olursa?"

Hızla başını salladı. Müdürenin çadırının önüne geldik.

"Bayan Victoria, bir problemimiz var." diye içeriye seslendim. Yaklaşık on saniye sonra Victoria çadırın kapısını açtı.

"Nedir çocuklar? Kötü bir şey değil ya?"

Korkarak söylemesi için Alex'e baktım.

"Arkadaşlarımız kayıp." dediğinde keşke söyleme işini ona bırakmasaydım diye düşündüm. Bayan Victoria kaşlarını çattı.

"Neredeler?"

Tam konuşmak için ağzımı açtım ki Alex yine batırdı.

"İşte biz de bilmiyoruz." Ahmak.

Bayan Victoria gözlerini kocaman açtı.

"Nasıl oldu, arkadaşlarınız kim?"

Susması için Alex'e ters bir bakış attım.

"Lys'i biliyorsunuz değil mi?"

Bayan Victoria kollarını birleştirdi.

"Disiplin kurulundayım, tabii ki biliyorum."

Böyle bir durumda bile kendimi gülmemek için zor tutmuştum.

"O ve arkadaşı Austin. Önce Lys tuvaletini yapmak için ormana girmiş. Sonra Austin çığlığını duyup peşinden gitmiş ve ikisi de hala dönmedi."

"Nasıl olur çocuklar bu saatte ormana aramaya çıkamayız iki kişi için bir sürü kişiyi kurban etmek olur bu. Ormanın ne kadar tehlikeli olduğunu biliyor musunuz? Böyle bir şeyin olmasına nasıl izin verirsiniz?!" Bayan Victoria sesini fazlasıyla yükselttiğinde durumun sandığımızdan daha ciddi olduğunu farkettim. Hatta kadının sesinden bir kaç kişi çadırlarından çıkmıştı bile. Bizi çocuk gibi azarlamıştı.

"Üzgünüm bizim yapabileceğimiz bir şey yoktu." deyip dudaklarımı kemirdim. İnsanlar yavaş yavaş çadırlarından çıkıyordu. Bayan Victoria sinirle yanımızdan ayrılınca Alex bana sarıldı.

"Ya bir şey olursa?"

"Bir şey olmayacak."

Grace yanımıza gelip ne olduğunu sorduğunda bu sorunun cevabını merak eden bir sürü kişi olduğunu farkettim.

"Alyssa ve Austin ormanda kayıp." diye merak edenlere açıklama yaptıktan sonra gözyaşlarımı tutarak yanlarından ayrıldım.

Roy'sa çadırından yeni çıkıyordu. Telaşla söylenenlere kulak verdikten sonra doğrulamak için bize doğru koştu.

Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin