Watty'den kaynaklanan bi sorun yüzünden bölüm silinmişti. Şimdi tekrar ekliyorum hani tekrar yorum yaparsanız çakzel olur öptüm dsyghjkl
Bu bölümü üçüncü kişinin ağzından yazdım böyle yazmamı sevmeyenler söyleyebilir bi daha yazmam :* İthaf : @rumkoysu seviliyorsun ♥
Multimedyayı şimdi değil söylediğim yerde açın.
Austin eliyle başını ovuştururken Alyssa onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Alex içinden Austin'e küfür ederken Mila telefonuyla uğraşıyor ve hiçbirini umursamıyordu.
'' Ya hayır Alex böyle bir şey olmayacak! Onu tehlikeye atamam. ''
Aslında Austin'in tek amacı Alyssa'yı korumaktı. Alyssa hızla başını iki yana salladı.
'' Austin bana bir şey olmayacak. İşin sonunda maskelinin kim olduğunu öğreneceğiz. ''
Alex kesinlikle Lys'e katılıyordu. Ama Austin hala Lys'in maskeliye yem olarak kullanılmasını istemiyordu. Evet tabii ki maskeli bulunabilirdi. Ama bu şekilde değil.
'' Hem o maskeli daha önce Mila'yı dövmüştü unuttun mu? Bunun içinde suyunu çıkarana kadar döveriz. ''
Mila telefondan kafasını kaldırıp kendi kendine gülümsedi. Zaten kimse ona bakmıyordu. Aptal aşıklar gibi sırıtıp Alex'in onu önemsediğini düşünmesinde bir sorun yoktu değil mi?
'' Bak Alex. Tek sorun Mila'nın dövülmesi değil. Maskelinin elinde Lys ve bana karşı kullanabileceği bir video var. Ve bu hepsinden önemli. '' demesiyle Lys dirseğini Austin'in karnına geçirmişti. Videodan kimseye bahsetmesini istemiyordu.
'' Ne videosu? '' dedi Alex merakla. Austin Lys'e baktığında Lys ' söyleme ' der gibi kaşlarını kaldırdı.
'' Biz takım değil miyiz? Bize de söylemelisiniz. Sonuçta maskeliyi birlikte alt edeceğiz. ''
Alyssa söylememesi için dua edip dudaklarını dişlerken Austin söylememek için bir neden bulamıyordu. Daha sonra aradığı nedeni buldu. Alyssa istemiyordu.
'' Olmaz. '' dedi Austin. '' Söyleyemem. ''
Alex yanaklarını şişirip oflarken Mila aklına gelen dahice fikirle sırıttı. Elindeki telefonu koltuğa bırakıp ayağa kalktı.
'' Hepiniz gerizekalısınız. Ben ne yapacağımızı biliyorum. ''
Üçüde Mila'ya göz devirdiğinde Mila kaşlarını çatmıştı. Alyssa eliyle alnına vurdu çünkü Mila yarım saatten beri aptal fikirlerini kendine saklayamıyordu.
'' Bakın hemen önyargılı davranmayın. Bu sefer ki olacak. '' dedi Mila el çırparak.
'' Türettiğin son on fikirin başında da aynen bunu söyledin. '' dedi Austin sıkılmışça. Mila yanaklarını şişirip bıraktı.
'' Tamam bu sefer çok ciddiyim. Bu işe yarayacak. '' dedi Mila. Alex alayla başını salladı. Mila heyecanla dahiyane fikirini anlatmaya başladı.
'' Austin evinde büyük bir parti vereceksin. Herkesi çağıracaksın. Ama öyle ünlüler falan değil. Mesela eski okul arkadaşların. Alex'in tanıdıkları. Kuzenlerin. Alyssa'nın okul arkadaşları. '' Alex eliyle durmasını işaret etti.
'' Tamam maskeli benim. Yeter. '' diye isyan etti ve odadan çıktı. Mila dişlerinin arasında ' aptal ' diye tısladıktan sonra devam etti. Çünkü bu fikir Austin'in ilgisini çekmiş gibi görünüyordu. Ve Alyssa'da ilk defa dikkatle dinliyordu.
'' Biliyorsunuz ki maskeli Alyssa'yı sevdiği için elimizde Alyssa'yı yem olarak kullanmaktan başka bir fikir yok. Ve bunu güvenli bir şekilde yapmalıyız. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
FanfictionBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...