Kollarımı birleştirip duvara yaslanmış Alex'in kapıyı açmasını bekliyordum. Altımdaki paçaları lastikli beyaz kapriyi tişörtümün açık bıraktığı göbeğimi kapatmak için çekiştirdim. Telefonumu arka cebimden çıkarıp instagrama resim atmak için ön kamerayı açtım.
Nihayet kilidi açıp Austin'i oradan çıkardıklarında umursamayan tavırlarla fotoğraf çekinmeye devam ettim. Austin olduğu yerde alkış tutuyordu.
"Evet, çok güzelsin Alyssa, bana söylemen gereken bir şey yok mu?"
Fotoğraf çekinmeyi kesip çektiklerim arasından en güzelini seçmeye başladım.
" İki günden beri instagrama fotoğraf atmadım, hayranlarım merak etmiştir." deyip alayla yürüdüm.
"Onlar benim hayranlarım." dedi arkamdan gelirken.
Tekrar onu takmayıp fotoğrafı paylaşırken şu sıralar Austin'in en sevdiğim eski şarkısını mırıldanmaya başladım.
" Can't fight this love(Bu aşk mücadele edemez) Can't fight this energy(Bu enerji mücadele edemez.)"
"Ya kes sesini Lys, beni yaklaşık 15 saatten beri bir odada tutuyorsun. Ölebilirdim."
Havaya bakıp herkesin duyabileceği bir sesle mırıldandım.
"Nerede o günler?"
Alex ve Mila aynı anda konuştu.
"Yine başlıyoruz."
Austin biraz daha hızlanıp bana yetişti.
"Sen bensiz yapamazsın."
"Haftalardır sensiz yapıyorum ya."
İki omzuda göğsüme kadar açık siyah tişört yürüdükçe aşağı iniyordu.
"Dün gece sen de bana karşı koyamadın ama, demek ki yapamamışsın."demesiyle Alex'ten "Oha!" tepkisi geldi. Austin arkaya bakıp Mila'nın tepki vermediğini görünce ona anlattığımı fark etti.
" Mila'ya bile anlatmışsın, dediğim gibi. Bensiz yapamıyorsun."
Arkama dönüp sinirle "Melinda!" diye bağırdım. Mila aptal bir tavırla Austin'e bakıp konuştu.
"Aman tanrım çok şaşırdım Lys bana niye anlatmadın?!"
Birisi şu kızı yolabilir mi?
"Senden nefret ediyorum Austin!" deyip koşarak üst kata çıktım. Arkamdan bağırdı.
"Hayır etmiyorsun!"
***
Finn ölmeden Austin'le tekrar olmamızın hiç bir yolu yoktu. O yüzden artık Austin'i tamamen içimden söküp atmam lazımdı. Ne demişler, birini unutmanın en iyi yolu yeni biridir!
Roy'un son günlerde bana yazdığının farkındaydım. Roy okuldan biri değil. Bir ay önce havuzda tanıştığım yakışıklı çocuğun teki. İnstagrama onunla bir iki fotoğraf atmıştım.
Mesaj kutumda bana iki gün önce attığı ama hala cevaplamadığım bir mesajı vardı. Mesajda nasıl olduğumu sormuştu. Açıp cevapladım.
Kime : Roy Whittemore
Üzgünüm bazı işlerim vardı. İyiyim sen nasılsın?
Ondan sonraki konuşmalarımız ise şöyleydi.
Kimden: Roy Whittemore
Bir anlığına senden umudu kesmiştim. Ben de iyiyim. Neler yapıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
FanficBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...