Sınırı çabuk geçtiğiniz için teşekkürler süpermenlerim :* Sırf sınırı geçtiğiniz için gece ikiye kadar yeni bölüm yazdım ve gece gece yeni bölüm ekliyorum dcajjkdfhs Bu bölüm senin @dr_papyonlu bir önceki bölümdeki güzel yorumun için teşekkürler bebeqm seni seviyorum <3 Sıra diğerlerinede gelecek bu yüzden alınmayın :D multimedyadaki şarkıyı @sefikazeynep istedi o benim herbişeyim <3 Neyse çok tutmuyorum sizi iyi okumalaar :**
Alyssabeth'in Ağzından:
Sarsıldığımı hissediyordum. Duyduğum koku çok tanıdıktı. Bedenime sarılan kolların kime ait olduğunu çok iyi biliyordum. Nefes alışından bile tanırdım onu. O yürürken hareketlendim.
'' Austin? '' dedim. Bu daha çok ' vardık mı? neredeyiz? ' anlamlarını içeriyordu.
'' Uyu bebeğim. Geldik. '' Beni taşımasını kolaylaştırmak için kollarımla boynunu sardım. Tek kolunu sırtımın altından çekip zili çaldı. Bizim evin zilini duymayalı uzun zaman olmuştu.
'' Austin sizin ne işiniz var burada? '' Bu Mila'nın sesiydi. Hızla kafamı kaldırdım.
'' Asıl senin burada ne işin var? '' Austin eliyle kalkan kafamı yatırdı.
'' Uyu sen. '' dedikten sonra tekrar Mila'ya döndü. İstemsizce güldüm.
'' Harbiden asıl senin burada ne iin var? '' dedi merakla Austin.
'' Ee hadi içeri geçin içeride konuşalım. '' Mila kapının önünden çekilince Austin başını sallayıp içeriye oradan da oturma odasına geçti. Koltuğa oturunca kollarını serbest bıraktı. Kucağında doğrulup Alex'i görmemle daha çok şok geçirdim.
'' Lan siz ne yapıyorsunuz bizde? '' diye anormal bir tepki verdiğimde ikiside bana kaşlarını kaldırdılar.
'' Tamam baştan alıyoruz Mila neden buradasınız sen anlat. '' dedi Austin karışıklığı engellemek amaçlı. Mila başını salladı ve boğazını temizledikten sonra konuşmaya başladı.
'' Ben daha fazla Teksas'ta yapamayacağımı anladığım için Kaliforniya'ya geri döndüm. '' Duyduğum şeyin şokuyla doğrulup Mila'ya doğru cırladım.
'' Ve bana bunu söylemedin öyle mi? Seni geber- '' Ağzıma kapatılan elle susturulmuştum. Doğru tahmin. Austin. Mila bana göz devirip tekrar konuşmaya başladı.
'' Biliyorsunuz ki benim bir evim yok. Bu yüzden bir kaç günlüğüne buraya geldim. Sonrada Alex gerizekalısı aklınca beni döndürmeye geldi. '' Austin elini ağzımdan yavaşça çektiğinde hala çocuğun üzerinde yattığımı farketmiştim.
'' Sensin gerizekalı! '' Alex Mila'ya laf yetiştirdiğinde iş uzamıştı. Onlar atışırken Austin'in boynumdaki elini tutup ağzıma götürdüm ve dişledim. Çünkü beni şuan Mila ve Alex'in iğrenç aşkları ilgilendirmiyordu. Austin'in elini dişlemek daha güzeldi. Boşta olan elini belime götürünce huylanıp birden hareketlendiğimde berbat bir şey oldu. Yere düştüm. Ve üçüde bana gülmeye başladı.
'' Ah-ha gidin işinizi yatakta halledin mallar. Böyle dar koltuklarda olmuyor. '' Alex benimle dalga geçerken Austin ona sert bir bakış attığında Alex elini ağzına götürüp fermuar yaptı.
'' Rahat bırak sevgilimi. '' deyip eğildi ve elimden tutup koltuğa tekrar oturttu. Kafamı dizlerine yerleştirip bacaklarımı duvara diktim ve karnına dokunmaya başladım. Bu çocuğun her yeri mükemmeldi.
'' Alyssa, sizin burada ne işiniz var? '' Hızla Austin'in dizinden doğruldum.
'' Anne? ''
Mila'nın Ağzından:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
FanfictionBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...