BURAYI OKUMADAN GEÇMEYİN LÜTFEN!!
Bölümü aşırı geciktirdim farkındayım. Ama bundan sonra bölüm günleri olmıycak. Ne zaman yazmaya fırsatım olursa o zaman ekliycem. En az hafta da bir kez eklerim belki de daha fazla. Bunun için özür dilerim ama sınavlarım baslıyo ve yapıcak bişeyim yok. Hah bir de ilk kez Austin'in ağzından yazdım. Rahatsız olan varsa bir daha yazmam. İyi okumalaar :D
'' Seni seviyorum Austin. ''
Hala cevap gelmemişti. Tamam biliyordum beni sevmediğini. Tamam. Lanet olsun. Kapının çalınmasıyla Austin sanki bir kurtarıcıymış gibi koştu. İçeriye dolan neşeli seslerle bizimkilerin geldiğini anladım.
'' Günaydın bayan çikolata. '' Alex yanağımı sıktıktan sonra yanıma yerleşip beni kolunun altına aldı. Sarah elindeki içinde yiyecek bir şeyler olduğunu tahmin ettiğim paketleri bırakırken konuştu.
'' Tam bir skandal olmuş. '' dedi elindeki gazeteyi önüme bırakırken. Başlık her aklıma geldiğinde gülüyordum zaten.
Bayan Çikolata İş Üstünde!
Hah! Bu çok havalıydı. Herkes içeri girdiğinde tek dikkatimi çeken şey Robert ve Amber çiftiydi.
'' Şuna bakar mısın Robert. Bayan çikolata da buradaymış. '' dedi sürtükçe.
'' Bir sorun mu var? '' dedim umursamazca.
'' Yok canım. '' dedi ve Robert'la beraber koltuğa yerleştiler.
'' Bu sefer bu oyundan kaçısın yok seni kurnaz çikolata! '' dedi Tyler elindeki kartları sallarken.
'' Sokakta çıplak dolaştığımla kalmam ben. '' Herkes kıkırdarken bende kıkırdıyordum.
'' Bence sorun değil. Oynayabiliriz. '' dedim. Tyler herkesin o gün masaya bıraktığı değerli eşyaları tek tek çıkartıp masaya koyarken Amber ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Robert ona açıklama yaptığında o da oyuna katıldı ve yanındaki değerli eşyaları ortaya koydu. Bu sokuk kız da oynayacağına göre oyun bir hayli eğlenceli olacaktı. Hah!
Austin'in Ağzından :
Amber ve Lys arasında olan şeyi hala çözememiştim. Amber bana şarkısını söylemişti. Tamam ama sorun neydi? Sorun Amber'ın bana şarkı yazması mıydı? Sonuçta Lys arkadaş olduklarını söylemişti. Bana aşık olduğunu biliyorum. Belki de buna bozuldu.
Tyler avucundaki kağıtlarlarla Lys'e doğru ilerledi ve ona uzattı.
'' Seç bakalım bayan çikolata. '' Ona basın da, çocuklarda bu lakabı takmışlardı ve bu çok sevimliydi. Kendi de rahatsız oluyor görünmüyordu. Lys'de şeytan tüyü vardı. Kimle tanışsa herkes bu kıza ısınıyor benimsiyordu. Bizim çocuklarda öyle olmuştu.
'' Neden Lys seçiyor? '' Herkes Amber'a baktı.
'' Çünkü o bizim çikolata prensesimiz! '' dedi Alex muzip bir tavırla.
'' Canımız kanımız! '' diye Sarah'ta Alex'i destekleyince sırıttım. Dediğim gibi herkese kendini sevdiriyordu. Bulunduğu ortamın gözdesi oluyordu ve ona laf atanları konuşmadan göt ediyordu. Amber'da laf yemiş bir şekilde susmayı tercih etti. Alyssa küçük elleriyle kağıdı açıp seslice okudu.
'' Amber, sen çıktın. '' Amber sırıttı. İşte bu kızda Lys'in tersine her hareketinde insanları tiksindiriyordu.
'' Sana üç misli meydan okuyorum Alyssabeth. '' Endişelenmiştim. Çıplak gez. Yoldaki erkeklerle öpüş. Tanrım. O kızı öldürürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
FanfictionBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...