Bölüm 35 | Monopolly

515 42 40
                                    

herkese selamdofsyhlg lütfen bana sövmeyin bu kadar gec yazdım diye vakit olmayınca bu kadar oluyo işte.................................. tamam ya suscam şimdi ama son bişey söylediğim yerde açın multimedyadaki şarkıyı bide sizi seviyorum o kadar sabrettiniz ve multimedyadaki tam 1 qeqo♥

1 Hafta Sonra 

'' Sence hayvanlık mı yapıyorum? ''

Dondurmayı kaşıklarken sakince başımı salladı Austin. Alex'in bu tavırları onu deli etmeye başlamıştı.

'' Sence alınıyor mu? ''

Yine sakince başını salladı. Sabretmekte zorluk çekiyordu.

'' Ben saçmalıyorum değil mi? Mila'ya bu haksızlığı yapamam. ''

Austin ağzındaki dondurmayı yuttuktan sonra sakinliğini korumaya çalışarak dondurma kasesini sehpanın üzerine bıraktı ve yavaşça Alex'e döndü.

'' Alex sen sesini kesecek misin yoksa ben gelip ağzına elma falan mı sokayım? ''

Alex yanaklarını şişirip bıraktı.

'' Tamam sadece tavsiye ver o zaman? '' dedi umutla. Çünkü ne yapacağını bilmiyordu? Sarah'ta hiç böyle şeyler olmamıştı ki? Sarah Mila kadar zor değildi. Ayrıca Mila'ya hissettikleri Sarah'a hissettikleriyle bir değildi.

Austin'se zaman zaman arkadaşına hak veriyordu. Ama şuanda kesinlikle onu haklı bulmuyordu. Bir haftadan beri Mila'ya mesaj bile atmamıştı Alex korkudan. Hep aynı hataya düşmek zorunda mıydı?

'' Alex şimdi söyleyeceklerim tavsiye falan değil. '' dedi Austin Alex'in elinden telefonunu alarak. Rehberde Mila'yı ararken konuşmasına devam etti.

'' Şimdi Mila'yı arıyorsun ve bu akşam müsait olup olmadığını soruyorsun. Müsaitse onu dışarıya çıkarmak istediğini söylüyorsun. Eğer değilse de ne bileyim doğaçlama yap işte. '' 

Austin sözü bitince düşünmeden Mila'yı arama tuşuna bastı ve telefonu Alex'e uzattı. Artık Austin'in canına yetmişti çünkü. İşleri bu kadar zorlaştıran bir çift daha görmemişti hayatında.

Alex telefonu eline alınca heyecandan titremeye başladı.

'' Abi ne yaptın sen ya? '' dedi korkuyla. Telefonun çalma sesini duydukça kalbinde ritim bozukluğu oluşuyordu. İki üç çalıştan sonra telefon açıldığında karşı taraftan Mila'nın sesi duyuldu.

'' Efendim? ''

Alex kızın sesini bir haftadan beri ilk kez duymasının üzerine önce tökezledi. Sanki dili düğümlenmiş gibiydi. 

'' Hadi konuşsana! '' dedi Austin Alex'in omzuna vurarak. 

'' Alex konuşmayı düşünüyor musun? '' dedi Mila hattın öbür ucundan sesindeki titremeyi belli etmemeye çalışarak. Mila'nın yanında da Lys vardı. Lys bile bıkmıştı bu hafta Mila'nın Alex diye yakınmasını dinlemekten. Telefonda Alex'in aradığını görünce nihayet diyebilmişti.

'' Mila b-ben se-seni şey için aramıştım. '' dedi Alex

Mila beklentiyle '' Evet? '' diye sordu.

'' Bu akşam müsait misin? '' 

Mila bu kadar ani sormasını beklemiyordu. Aniden evet diye atlayamazdı şimdi.

'' Sanırım boşum. Ne vardı ki? '' 

Alyssa kocaman gülümseyip el çırptı. Austin'se Alex'e ' ne dedi? ' der gibi bakıyordu.

Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin