Bölüm 39 | Hayatımın en iyi ikinci anı

569 33 23
                                    

Mila'nın Ağzından:

[Ellie Goulding-Love Me Like You Do]

Kahvemden bir yudum alıp saate baktım. Gecikmişti. Omzumdaki eli hissettiğimde kalp atışlarım hızlanmıştı. Alex karşıma oturduğunda istemsizce kokusunu içime çektim.

'' Selam. '' 

Sesini özlemiştim. Ama taviz vermek yoktu.

'' Alex, niye buluşmak istedin? ''

Dudakları aralandı. Konuşmaya çalıştı, yapamadı. Gözleri gözlerimi buldu. Odak noktası olarak dudaklarımı seçtiğinde yutkundum. Bir süre arzular gibi dudaklarıma baktıktan sonra yeniden konuşmaya çalıştı gözlerini dudaklarımdan ayırmadan.

'' Seni özledim. ''

Masanın altından tırnaklarımı dizime geçirdim. 

'' Biz ayrıldık. ''

Parmaklarını saçlarından geçirdi çaresizce.

'' Ya Mila tanırsın sen beni. Sonrasını düşünmeden hareket edip güzel şeyleri bozmakta üstüme yoktur. ''

Bunları dinleyemezdim. Bizim Alex'le bir geleceğimiz yoktu. Şimdi barışsak yine bir hödüklük yapardı, paramparça ederdi beni. 

Masadan hızla kalkıp yürümeye başlayınca arkamdan seslendi.

'' Hey, nereye?! ''

Onu umursamadan yürümeye devam ettim. Kafeden çıkıp hızla ara sokağa daldım. Arkamdan koştuğunu duyuyordum.

'' Ne düşündüğünü bilmiyorum, aklından geçenleri benimle paylaş. ''

Hem konuşuyordu hemde yetişmeye çalışıyordu. Gözümden akan yaşı elimin tersiyle sildim.

'' Kendimi affettirebilirim, sadece ne düşündüğünü söyle. ''

Olduğum yerde kalıp yavaşça arkama döndüm. Ara sokaktaki sigara içen serseriler susmuş bizi izliyorlardı.

'' Ne düşünüyorum biliyor musun? Etrafında bir sürü kız varken neden peşimden koştuğunu. Alex, git ve hayatını yaşa. ''

Alex alay ve şaşkınlıkla güldü.

'' Mila sana aşığım. Sana gerçekten çok aşığım. ''

Bunu duymak dünyadaki en güzel şeydi.

'' Bizim bir geleceğimiz yok, sen hödüğün tekisin. Barışsak yine mahvedersin Alex. İşte sebebi bu. Seni dinlemek istemememin sebebi bu. ''

Hayal kırıklığıyla başını iki yana salladı.

'' Gerçekten düşündüğün bu mu? ''

Bana doğru iki adım attığında nefesimi tuttum. Elinin tersini yanağımda gezdirdiğinde nefesim kesilmek üzereydi. Fısıldamaya başladığında tüylerim diken diken olmuştu. Kalbim patlayacak kadar hızlıydı.

'' Ben, seninle mükemmel bir gelecek görüyorum. Evet bazen kavga ediyoruz. Ama birbirimizden vazgeçemiyoruz. Benim gördüğüm bu. ''

Ellerini yavaşça belime doladı ve alınlarımızı yasladı. Gözlerini dudaklarıma sabitlediğinde onun öpmesini beklemeden dudaklarına yükseldim ve kendimi akışa bıraktım. Her seferinde ona böyle teslim oluyordum. Çünkü Alex'e karşı koyamayacak kadar aşıktım.

Yaklaşık 20 saniye sonra ayrıldığımızda yüzümü avuçladı ve fısıldadı.

'' Bir daha seni asla bırakmayacağım. ''

Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin