Aslında abim olmasaydı çok yakışıklıydı. Tamam. Abim olup olmadığından bile emin değilim.
" Şimdi öylece gelip ben senin abinim diyeceksin ve bende sana bir inanacağım öyle mi? " dedim kaşlarımı kaldırıp.
" Hem abim olsaydın bu kadar gerizekalı olmazdın sana inanmayacağımı bilirdin ve yanında kanıt getirirdin. "
Ya abim çıkarsa. O zaman çocuğa yavşayamam. Ne olur abim olmasın.
" Getirmediğimi de nereden çıkardın? " dedi ve elini seksi poposuna attı. Yanlış anlaşılma olmasın poposundaki cebine soktu elini. Çıkardığı fotoğrafı gözüme doğru salladı. Elinden alıp inceledim. Fotoğrafta ben ve sarışın bir adam vardı. Yani ben bebektim.
" Bu adam kim? " dedim merakla.
" Babamız. " Gözlerimi büyüttüm.
" Ne saçmalıyorsun? Benim bir tane babam var. " Elini koluma koydu.
" Sana bütün hikayeyi anlatmama izin ver. " Başımı salladım.
" Pekala senin deli saçması senaryolarını dinleyeceğim. " deyip peşimden gelmesi gerektiğini ifade eden havalı işaretimi yaptım. Evin kapısını çalınca Austin çıktı. Önce garip garip baktı.
" Kim bu herif Lys? "
" Kapa çeneni Austin. "
Yanından geçip boş olan bir odaya girdim.
" İsmin? " dedim oturup.
" Finn. " İsmi bile havalıydı.
'' Başla. '' dedim anlatmasını umarak. Derin bir nefes aldı.
'' Benim annem ve babam evlenmişler. Daha sonra ben doğmuşum. Fakat babam hiç bir zaman annemi sevmemiş. '' Omuz silktim.
'' Sizin aile sorunlarınızdan banane? '' Beni dinlemeden devam etti.
'' Senin annene aşıkmış çünkü. Gizli gizli buluşup birlikte oluyorlarmış. '' Ağzım açık kalmıştı.
'' Daha fazla dinlemek istemiyorum lanet olsun kes sesini. ''
'' Annen sana hamile kalmış ve hamile kaldığında babam anneni bırakmış. Annende seni sokağa bırakıp kaçmış. ''
'' Kapa çeneni! '' diye cırladım. Hala beni takmadan devam ediyordu.
'' Öz annenin nerede olduğunu bilmiyorum. Ama babalarımız aynı ve babamızı kaybetmek üzereyiz. Çok hasta. Ölmeden önce seni yani kızını görmek istiyor. '' Hızla ayağa kalkıp işaret parmağımı kaldırdım.
'' Bana bak gerizekalı! Benim bir tane annem bir tane babam ve bir tanede kardeşim var! Bunun aksini kimse söyleyemez. '' Başını iki yana salladı.
'' Sana bu mektubu verdi. '' Elindeki mektubu aldım. Merak ediyordum ne yazdığını.
Kızım;
Biliyorum her şey için çok geç. Hem de çok çok geç. Ama senin bir hayatın vardı ve ben hayatının düzenini bozmak istemedim. Seni hep uzaktan izledim. Ama ölmeden önce seni göremezsem huzurla uyuyamam. Seni bıraktığım için vicdan azabıyla yaşadım hep. Affedilir şeyler yapmadım ama büyüklük yap ve son günlerimde yanımda ol. Gelmesende seni seviyorum.
Gözlerim doluyordu fakat yazdıklarından değil. Yıllarca ailem sandığım insanların aslında ailem olmamasından korkuyordum çok. Ben her şeyi şimdiki ailemde öğrenmiştim. Keşke geberseydi köşede kenarda. Bana bulaşıp hayatımı mahvetmeseydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
FanficBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...