Bölüm 40 | Elimin altındaki Austin

670 36 18
                                    

Dün Austin'in doğum günüydü ve bu yüzden bölüm eklemek istedim! Hikayede onun doğum gününü işleyemem çünkü kurgusu aylarca geride kaldı. He, şey bir de bu bölüm Amber'ı andım biraz. Neyse, iyi okumalar pıtırcıklarıım ♥

Austin'in çıplak göğsünde yatmanın keyfini çıkarırken aniden başımdan aşağı kaynar suların boşaldığını hissettim ve aniden doğruldum. İşaret parmağımı hızla göğsüne bastırdım.

'' Seni, aptal, gerizekalı ve beyinsiz. ''

Austin gözlerini kocaman açmış ve kaçamak bakışlarla göğüslerime bakarken sinirle çığlık attım.

'' Bir daha bana sakın ama sakın yaklaşma duydun mu? Beş metre yakınımdan geçmeni istemiyorum, bir de görüş açıma girme. '' 

Sinirle ayağa kalktım ve vücudumu süzdüğü için karnına hafifçe tekme atıp yerdeki giysilerimi olabileceğim en hızlı şekilde üzerime geçirdim.

'' Lys ne yapıyorsun sen? ''

Sinirden ve heyecandan dişlerim titrerken oda ayağa kalkmış giyiniyordu.

'' S-sen, biz birlikte olamayız, sen benim sana ihanet ettiğime inandın! Senden nefret ediyorum. '' Ağlarken beni izlememesi için başımı eğmiştim. Sürekli ağlamaktan bıkmıştım, gerçekten. 

'' Ne saçmalıyorsun be? '' 

Ağlamaktan cevap veremediğim süre boyunca aklımdan milyonlarca şey geçmişti. En çokta katili olduğum kızımız.

'' Lys önümde ağlamayı kes. Kendinden daha fazla nefret ettirme.''

Başımı kaldırdım.

'' Ha? '' dedim sessizce.

'' Nasıl yaptın? '' 

Yüzümü buruşturup başımı iki yana salladım.

'' Ne? ''

Yumruğunu sıkıp hızla masaya indirdiğinde sıçradım.

'' Ben senin ihanet ettiğine inanmış olabilirim. Ki haklıyımda, öyle düşünmemi sağladın. '' dedikten sonra durup sinirle nefes aldı.

'' Peki sen nasıl bebeğimize bunu yaparsın? Yapacak olsan bile nasıl bana söylemezsin? Lys niye? ''

Şaşkınlık ve utanç karışımı bir bakışla ona bakarken yerin dibine girdiğimi hissettim.

'' Lys ben seni affettim. ''

Bana doğru bir adım attı. Yavaşça elimi avcuna aldığında topuklarımın alev aldığını hissettim.

'' Sen hayatımda gördüğüm en güçlü kızsın. ''

Gözlerimi kocaman açıp yüzüne baktım.

'' Senin yaşında çoğu kız bununla mücadele edemezdi ama keşke bu süreçte beni de yanında kabul etseydin. Çünkü bunun sorumlusu benim. Seni bu duruma soktuğum için kendimden nefret ediyorum. ''

Ellerimi yavaşça karnına koydum ve başımı hafifçe göğsüne yasladım.

'' Sana benimle seviş diye yalvaran bendim. ''

Belime hafifçe dokundu.

'' Hamile kalıp kalmaman konusunda hiç bir önlem almamıştım, ama artık bir önemi yok seni bırakmayacağım. ''

'' Austin, bok ye. ''

***

Mila'nın Ağzından:

Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin