Okuyun!
Motivasyonum olmadığı için yazamadım çünkü istediğim liseyi kazanamadım. Bölümlerin aralarının uzun ve düzensiz gitmesinin sebeplerinden biri bu. Yine çok sık bölüm ekleyebileceğimi sanmıyorum ama gün vereceğim. Beş günde bir iki hikayemden birine yeni bölüm ekleyeceğim. Yani beş gün sonra Across Of You. Ondan beş gün sonra yine bu hikayeye yeni bölüm. Bu böyle gidecek. Anlayışınız için teşekkürler..
Melinda'nın Ağzından:
Brezilya'daki otelin karşısındaki parkın içindeki bir bankta tek başıma oturmuş ne kadar zavallı olduğumu düşünüp kendime acıyordum. Bacağıma tırmanmaya çalışan kediyi eğilip avuçladım ve dizlerime koydum. Fazla sevimliydi. Başını okşarken gözyaşlarıma direniyordum. Çok fazla kırılmıştım. Alex'ti o. Beni bu hale getirebilecek tek kişi. Ama artık onarabilir miydi bilmiyorum. Zaten onunda onarmak gibi bir niyeti olmadığına emindim.
'' Ya ben çok yoruldum biraz uyuyalım şu banklarda. '' Sese doğru döndüğümde kahverengi saçlı ikiz kardeşleri gördüm. Ya benden küçüklerdi ya da aynı yaştaydık. Bilmiyorum.
'' Eğer Austin veya Alex pencereye çıkarda biz kaçırırsak kendi ellerimle boğarım seni Maria. '' Lacivert şortlu olan konuştuğunda ikizlerden birinin ismini öğrenmiştim. Yeşil şortlu Maria'ydı.
'' Merak etme ikiside uyumuştur sabah otelden çıkarken belki birer imza alırız. Ya Malia benim kalbim dayanmıyor onları görme fikrine. '' Lacivert şortlu da Malia'ydı demek.
'' Sakin ol diyeceğim de bu mümkün değil. Tanrım ne olur onları görebilelim. '' Çoğu Austin hayranının böyle olduğunu billiyordum ama insan birebir şahit olunca dayanamıyordu işte. Onlari Alex ve Austin'e götürecektim.
'' Kızlar, ben sizi onlara götürebilirim. '' diye seslendiğimde ikisi de bana dönüp gülmeye başladılar. Ama yüzüme dikkatle baktıklarında gülmeleri kesildi.
'' Aman tanrım Melinda Cosgrove. Sen onların arkadaşısın Malia görüyor musun bunu?! Aman tanrım aman tanrım! '' Koşup iki yanımada oturup bana beklentiyle baktıkları sırada kucağımdaki kediyi avuçlayıp yere bıraktım.
'' Bizim için gerçekten yapar mısın bunu? Tanrım, ne kadar da güzelmişsin. '' Konuşan Maria'ydı. Hemen ardından Malia lafa atladı.
'' Ya şu olana inanamıyorum otuz saniye önce umutsuzluktan ölüyorduk. Melinda Abla lütfen bizi onlara götür. '' Vay canına ne kadar da kolaydı mutlu etmek. Onları daha fazla merakta bırakmamak için konuştum.
'' Kaç yaşındasınız? '' dedim hafif gülümseyip.
'' Sekizinci sınıftayız. '' dediler aynı anda kocaman sırıtıp. Diş telleri vardı ikisininde ve bu onları fazla sevimli yapıyordu.
'' İsterseniz hemen şimdi sizi götürebilirim.
'' Evet lütfen lütfen! ''
'' Çok isteriz! İki günden beri otelin önünde sabahlıyoruz! ''
Fazla bağırdıkları için ellerimle kulaklarımı kapattım ve yüzümü buruşturdum.
'' Aynı anda konuşmayı bırakmalısınız. '' Sırıttığımda onlarda mahçup bir şekilde gülümsedi. Ayağa kalktım ve ellerimle takip etmeleri için işaret ettim. Ben önden yürürken arkamda heyecanla fısıldaşmaları beni gülümsetmişti. Otelin önündeki hayranları geçerek kapıya geldiğimizde içeriye girdim ve kontrol etmek için arkama döndüm. Korumalar Malia ve Maria'yı tutmuşlardı.
'' Onlar benimle beraberler. '' Korumalar iki kızı da bırakınca yürümeye devam ettim.
Tamam itiraf ediyorum bu kızlar Alex'i görmek için bir bahaneydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
Fiksi PenggemarBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...