BÖLÜM ŞARKIMIZI İLAN EDİYORUUUM : IMAGINE DRAGONS - RADİOACTİVE :D ŞARKIYLA OKUYUN BAK :D İYİ OKUMALAAR :D
Sevgili değildik tamam ama içimden bir ses hayatında büyük etki yarattığımı söylüyordu. Sevgili olmamamıza rağmen birbirimize hediye almamız bunu açıkça ortaya çıkarıyordu...
'' Hayır Lys, konsere gelmeyeceksin anladın mı? Burada otur, yemek ye ya da film izle. Ama konsere gelme. '' Beni istemiyordu işte.
'' Benden bıktın. '' dediğimde göz devirdi.
'' Senden bıktığım falan yok. Biraz dinlen diye diyorum. ''
'' Tamam hadi git. '' Üzerine ceketini giydi ve kapıda bana yarım ağız gülerek bakan Rocco'nun yanına gitti. Yok öyle ya! Sana bırakmam Austin'i. Yam yam herif. Ne Rocco'ymuş. O Rocco daha neler yapabileceğimi bilmiyor. Ama bu akşam öğrenecek. Austin sonunda hasta olduğu için ertelediği Paris konserine çıkıyordu ve sırf Rocco beni istemiyor diye gelmemi engelliyordu. Yani benim tahminim. İyi ki bu flash belleki yanıma almıştım. Üzerime geçen gün Austin'le aldığımız elbiselerden birini giydim. Cidden mi yani? Bir kız bu kadar mı erkek gibi olur. Yakışmıyor böyle seksi şeyler bana. Ama pantolon giyince yakışıyor. Yatağın üzerine oturup bavulumdan günlüğümü aldım ve yazdığım şarkı sözlerini okumaya başladım.
I look at you, and all I wanna do, it's just dissapear.
(Sana bakıyorum, ve bütün yapmak istediğim gözden kaybolmak.)
I got a craving for you, baby, can we get out of here?
(Sana bir özlemim var bebeğim, buradan çıkıp gidebilir miyiz?)
You're a sexy machine, you're a Hollywood dream.
(Sen seksi bir makinesin, bir Hollywood rüyasısın.)
And you got me feeling like a homecoming queen.
(Ve sen beni eve geri dönen bir kraliçe gibi hissettiriyorsun.)
Let's drop out of this crowd, somewhere no one's allowed.
(Bu kalabalıktan çıkalım, kimsenin olmadığı bir yere.)
I want you.
(Seni istiyorum.)
All to myself, I want you all to myself.
(Bütün benliğimle, bütün benliğimle seni istiyorum.)
And nobody else, yeah.
(Başka kimseyi, evet.)
You dont need no other lover, we can keep it undercover.
(Başka bir aşığa ihtiyacın yok, bunu gizli tutabiliriz.)
Find me in the shadows, i'm protegee.
(Beni gölgelerde bul, ben korumalıyım.)
Damn until tomorrow!
(Lanet olsun ki yarına kadar!)
And make sure that no-nobody follows.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
FanfictionBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...