Bölüm 5 | Austin'i öp! -Sevgililer günü özel bölüm-

1.8K 67 17
                                    

AVRIL LAVIGNE - COMPLİCATED İLE OKUYUN :D İYİ OKUMALAAAR...:D

Austin! Anlamalıydım parmağımı öptüğünde. Hikayemi okumuştu pislik!

 Salak mal! Bir de hasta rolü yapıyor. Bir tane geçireceğim kafasına. Tipe bak tipe.

 Laptopu kapatıp koltuğa bırakım ve gidip Austin'in yanına uzandım. Adresini aldığına emindim ve tüm yazdıklarımı okuyacağına da emindim. Okusun. Nasıl olsa ona yeterince açığım. Kafamı yastığa koydum ve çikolata yerken ki tatlı hallerini izledim. Çiğnerken bile seksiydi. Dilini yanağının içinde gezdirirken yanağı şişiyordu. Ah o dilini var ya.

 '' Austin hadi uyur musun artık bak hastasın. '' diye mırıldandığımda çikolata çöpünü odanın bir taraflarına fırlattı ve kafasını yastığa koydu.

 '' Pis. '' diye fısıldadım. Güldü.

  Yüzünü bana döndü. Yarın sevgililer günüydü ve bu şapşalla geçirmek için her şeyi yapardım. Yine gözleri kapanıyordu. Bir süre onu inceledikten sonra bende uyumak için gözlerimi kapattım.

 ***

 Gözlerimi açtığımda uyuyordu şapşal taş meteor ve dünyanın en seksi yaratığı. Kalkıp üzerimdeki şort askılı pijama ikilisini çıkarmadan bulduğum terliği ayağıma geçirip lobiye indim. Hava soğuktu ve ben hırka giymeliydim. Bacaklarım donuyordu. Götüme kadar açıktı tabii. Austin için kahvaltı istedikten sonra elimdeki tepsiyle odaya çıktım. Uyanıktı telefonuna bakıyordu.

 '' Gittin sandım. '' Nereye gittiğimi sanmıştı bu şapşal.

 '' Hayır sana kahvaltı getirdim ilaçlarını tok karına alacaksın. '' diye bilgilendirdiğimde yatakta doğrulup muhteşem vücudunu bana sergiledi. Önüne oturduğum da patates kızartmalarının üzerine ketçap döktüm. Parmaklarını kolum üzerinde gezdirdi.

 '' Dövmemi yaptırmışsın. '' Bir gün görecekti mutlaka tabii.

 '' Evet yaptırdım. Şimdi ağzını aç. '' Ağzını açınca ağzına tıktım. Ben ona her yedirdiğimde o da ağzıma zorla sokuşturuyordu.

 '' Austin hadi ilaçlarda sıra. '' diye elimdeki hapları ve su şişesini uzattım. İçince biraz rahatlamıştım. 

 '' Bugün daha iyi misin? '' Başını evet anlamında salladı. Belki de biraz gezmeliydik. Evet bunu ben istiyordum.

 '' Austin bugün biraz gezmek ister misin? '' Yataktan çıkınca poposunu izlemek zorunda kaldım.

 '' Olur bence de. '' Aniden kendimi tutamadım.

 '' Austiiiiin! Yeter! Bana poponu dönüp sadece izlememi bekleme! '' Diye boğazımı yırttığımda bana dönmesine zaman bırakmadan sırtına atladım. Bacaklarımı belinden doladım ve kollarımı arkadan omuzlarına sardım. O beni üstünden atmaya çalıştıkça ben daha çok yapışıp yanaklarını omzunu ve sırtını öpüp duruyordum. O da canını acıttığım için inliyordu. Ama dayanamıyordum ne yapabilirim?

 '' Ben hastayım ama! '' diye yakınıp duruyordu. Ben üstünden inince ikimizde kahkahalarımızı tutamadık.

 '' Özür dilerim ama çok tatlıydın. '' dedim kahkahalarla. '' Güzel popo Austin. '' Oda gülüyordu ve çok sevimli oluyordu gülerken. Kahkahalarımız dindiğinde bavuldan onun kıyafetlerini çıkartıp dolaba yerleştirdim. O da bu süre zarfında yatıp tavana bakmıştı. Giymesi için kıyafetler seçip kafasına fırlattım. O giyerken bende kendim için seçtim ve çekinmeden önünde giyindim. Odanın kapısı hayvan gibi tıklatıldığından gelenin Alex olduğunu anlamıştık. Gidip kapıyı açtığımda Alex ve arkasındaki çocuk gülümsedi. Ama bu çocuk Robert'dı. Bu da Austin'in tayfadandı. Robert Villanueva. Robert içeriye sormadan girip Austin'e doğru yürüdü.

Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin