Bölüm 38 | Bebeği aldırmışlar Austin

506 26 16
                                    

Austin'in Ağzından:

 Son sözüde söylediğimde herkes alkışlamaya başlamıştı. Etrafa yapmacık gülüşlerimi yollayıp gözlerimi Alex'ten kaçırdım.

 '' Bu duyduğum en mükemmel ses. '' dedi sandalyede oturan sarışın bomba. İçine südyen giymediğinden emindim.

 '' Öyledir. '' diye ukala bir yanıt verdiğimde kahkaha attı. Eğilip göğüslerini sergilemeyide unutmadı.

 Felix kapıda beklerken kızı kesmeyi ihmal etmiyordu. O da az değildi. Birazdan kapıdan ince bir ses ' benim kaslı sevgilim nerede ' diye bağırarak içeri girmeyecekti. Üzgündüm ama atlatmak zorundaydım. Kendime bu kız doğru kız diye sayıklamayı bırakmıştım. Alyssa doğru değildi işte. Önce doğru olduğuna inandırmıştı. Sonra kendine aşık etmişti. Kendine bağlamıştı. İstediği üne ve paraya da kavuşmuştu. Sonra da böyle tekmeyi basmıştı işte. Aptalın tekiydim. 16'sında bir kızın bu kadar şeyi planlayabileceğini düşünmemiştim. Aptaldım işte. Onun için dayak yemediğim bile kalmamıştı. Maskeli herifle uğramıştık aylarca. Onu yalnız bırakmamıştım. Hem de hiç. Ben bunu hak etmiyordum.

 Peki intikam istiyor muydum? Hayır. İntikam almaya çalışan acınası eski sevgili olamazdım. İstesem bunu çok güzel yapardım. Ama alçak biri değildim. Lys gibi.

 Alex benimle bir şeyler konuşmak istiyordu. Belliydi. Söylemeye çekindiği de belliydi. Bugün onu konuşturacaktım.

 Oturduğum sandalyeden kalkıp Alex'e gözümle işaret verdim.

 Soyunma odasının koltuklarına oturup elime pizza aldım. Kocaman bir ısırık alıp Alex'e uzattım. Yüzünü çevirdi. Ayağımı karşıdaki sehpaya uzattım. Alex acıyan gözlerle bana baktı.

 '' Abi ne yapıyorsun sen? '' dedi iç çekerek. Neyi kastettiğini bilmeme rağmen lafı geveledim.

 '' Pizza yiyorum sende ister misin? ''

 Elini uzatarak başını iki yana salladı.

 '' Ne demek istediğimi biliyorsun. '' dedi. Duymazdan gelerek elimi radyoya götürdüm açmak için. Elimin üzerine vurarak bunu engelledi.

 '' Ne var Alex? Gencim, yakışıklıyım, ünlüyüm. 16'sında bir ergenin arkasından yas mı tutayım? ''

 Alex yüzünü buruşturdu.

 '' Bak gerzek. Seni tanımasaydım bu aptal oyununa inanırdım. Ama biliyorum için kan ağlıyor. Mutluymuş gibi davranmanı seyretmek istemiyorum ben abi. Bana rol yaptığın zaman o olmayan beyin hücrelerini parçalamak istiyorum. ''

 '' A-man tan-rım! ''

 İkimizde sese doğru kafamızı sese doğru çevirdik. Otuzlarında güzellik abidesi bir kadın ve kadının eteğini tutan küçük bir kız.

 '' Sanırım kariyerimde olabileceğim en iyi noktadayım. '' diye mırıldandı.

 Alex bıkkınlıkla nefes verdi.

 '' Kusura bakmayın bölüyorum ama siz kimsiniz ve burada ne işiniz var? ''

 Ne işi varsa vardı? Sonuçta güzeldi.

 '' Ben Austin Mahone'un yeni makyözüyüm. Tanrım söylemesi bile çok güzelmiş. ''

 İşte bu iyi haberdi.

 '' Adın ne? '' dedim çapkın bir gülüşle.

 '' Lauren, Lauren Mcbride. ''

 Alex kadına yavşadığımı fark etmiş olmalı ki doğruldu.

Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin