Gecikme için çok çok üzgünüm bebekler. Ama sanırım koyduğum een uzun bölüm ;) Umarım telafi edebilmişimdir... Multimedyayla okuyuun ;)
Küçük çaplı bir kahkaha attı.
'' Çikolata masa, bunu çok sevdim. ''
***
(Austin'in Ağzından Devam)
'' Tanrım bu çikolatalar mükemmel! '' Bu haline güldüm. Parmakları ve ağzının kenarları olduğu gibi çikolataydı.
'' Sen çikolataları ye ben seni yiyeyim. '' Serçe parmağını yalarken kıkırdadı.
'' Olur tabii. '' Zaten çikolatanın üzerimize bulaşmaması imkansızdı. Masa bile çikolatadandı.
'' Masayı yemek için sabırsızlanıyorum Austin. '' Elimi masanın ortasındaki çilek tabağına götürdüm.
'' Çilekler bitmeden masa yok. '' deyip çileği sıcak çikolataya batırdım.
'' Aç ağzını. '' Beklemeden ağzını açtı. Çileği verdikten sonra elime bulaşan çikolataları yaladım. Şimdiden alçısına bulaşan çikolataları nasıl temizleyeceğimizi düşünmeden edemiyordum. O kadar tatlı görünüyordu ki. Dilini dudaklarının etrafında gezdirdi ve içinde sıcak çikolata olan bardağı ağzına devirdi.
'' Austin şiştim hadi masayı yiyelim artık. '' Gülmeye başlayınca omuz silkti.
'' Gülmesene ya, yoksa üzerimde yüzümde çikolata mı var? '' Gülmekten konuşamıyordum. Başımı iki yana salladım.
'' Hayır yüzünde hiçbir şey yok. '' Elini yüzüne getirdi.
''Ama şimdi var. ''
Ayağa kalktım ve eğilip dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Mila'nın Ağzından:
Yarın taburcu oluyorum. Sakin ol Mila. O Japon askeride umarım o kızın kollarında geberik olur. Bugün geçmek bilmiyordu. Halbuki o sokuk yanımdayken saatler ne çabuk geçiyordu. Ama yalnızken bir saniye bile saat gibi geçiyordu. Kahretsin.
'' Alex yalnız olduğunu söyledi. Benimde yapacak işim yoktu geleyim dedim. ''
Bu Robert'tı sanırım. Vay. Alex Bey beni düşünmüş. Ne kadar da düşünceli bir hareket(!)
'' Yanımda durmak zorunda değilsin. Yalnızda kalabilirim. '' deyip omuz silktim.
'' Sorun değil. '' deyip kırmızı koltuğa oturdu. Alex'in oturduğu kırmızı koltuk.
'' Alex'le kavgalı mısınız? '' Neden sormuştu ki bunu?
'' Yoo neden kavgalı olalım ki? '' Başını iki yana salladı.
'' Bana biraz bahsetti. '' Yatakta cenin pozisyonu aldım.
'' Beni buradan götürür müsün Robert? '' Dirseklerini dizlerine yerleştirdi.
'' Nereye? '' Gözyaşlarımı geri yollamak için büyük çaba harcıyordum. Boğazımdaki yumruda cabasıydı.
'' Yarın taburcu olacağım zaten. Şimdi doktorlara söylesen bırakmazlar. O yüzden gizlice çıkmam lazım. '' Başını iki yana salladı.
'' Bunu neden istiyorsun ki? ''
'' Çünkü duvarlar üzerime gelmeye başladı. '' Eliyle başını kaşıdı. Sanırım düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
FanficBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...