Selam arkdşlr .s Süt burgerim ve karga bokuna dönüşmüş sakızımla size şeker tadında bir bölüm yazdım fghjhsfdf bölüm gecikti çünkü benim kurguyla ilgili sokuk problemlerim vardı ama hallettim :ddd neyse şimdi ben bu bölüme şarkı uyduramadım uygun şarkı bulan varsa yorumda söyleyebilir ben de beğenirsem multiye koyarım yeni bölüm de perşembe gelicek muhtemelen :D bu arada yorum ve vote lütfen :D bunu unutmayın diye aşağıdada hatırlatıcam :DSFG neyse iyi okumalaar :ddd
'' Of tamam Alex'ten hoşlanıyorum oldu mu? ''
Oha bu Alex'ten mi hoşlanıyor? Bizim gerizekalı? Aha şimdi sıçtık.
***
'' Bak Alyssa cidden kimseye söylemeyeceksin. Özellikle de Alex'e! ''
Sinirle gözlerimi devirdim.
'' Sen delirmişsin bana güvenmiyor musun? '' dedim Alex'e söyleyeceğim halde.
'' Hayır güvenmiyorum, Lys bana söz ver! ''
'' Söz veriyorum. '' dedim. Bu söz sayılmazdı. Ben onun iyiliği için söyleyecektim.
'' Lys sözü ver! '' diye diretince birleştirdiğim kollarımı saldım. Tam Lys sözü verecektim ki karşıdan gelen Alex'in arabasını gördüm. Sanırım oyalayabilirdim.
'' Ne gerek var verdim ya söz? '' deyip tek ayağımı yere vurdum.
'' He ya bende yedim. Lys sözü ver çabuk Alex gelir birazdan. '' Kıkırdadım. Çünkü Alex gelmişti. Mila bana ' bunu ödeyeceksin ' bakışı atsa da umursamadım.
'' Kaç ay idare edeceksiniz bu aldıklarınızla?. '' dedi Alex elimizdeki poşetlere bakarak.
'' Komşulara da dağıtacağız var mı? '' Mila havalı havalı yürüyüp arabanın arkasına geçtiğinde ona ' ne sikim yapıyorsun ' bakışından attım. Beni umursamayıp avcuyla arabanın tamponlarına vurdu.
'' Bagajı açmayı düşünüyor musun? Ellerimiz dolu hani. '' Alex bir ' ya sabır ' çekerek direksiyonun oralarda bir şeylere basıp bagajı açtığında Mila tek ayağını yere vurmaya başladı.
'' Bir de erkek olacak. Bildiğin öküz bu. İnsan biraz yardım eder degil mi? Ama yok! Öküz işte. '' diye söylenerek poşetleri bagaja yerleştirmeye başladığında Mila'ya ağzım açık bakıyordum. Bu böyle çekilmezdi be. Mila yavaş yavaş yerleştirirken elimdeki dört poşedide ondan önce koyup arabanın arka koltuğuna oturdum. Alex kafasını arkasına çevirip sırıttı.
'' Neden öne geçmiyorsun? ''
Çünkü Mila sana aşık ve yanına oturması lazım.
'' Çünkü şuan çok atarlı ve bu şekilde çekebileceğimi düşünmüyorum. '' deyip omuz silktiğimde gülmeye başladı.
'' Ha ben çekeceğim yani? '' Dudaklarımız büzdüm.
'' Maalesef. '' Mila resmen kendini ön koltuğa attığında Alex ona sırıtarak bakıyordu. Mila bir an olanları anlamaya çalıştı ve öfkeyle bana döndü.
Evet yanlış anlamıştı Alex'ten hoşlandığını Alex'e söyledim sanıyordu. Ve bence de öyle sansın çünkü biraz sonra kendisi itiraf edebilir. Haha.
'' Allysa, yapmadım de, söylemedim de! ''
Ben ona ' üzgünüm ama ağzımı tutamadım ' bakışları atarken resmen utançtan yerin dibine girmişti.
'' Neler oluyor? Neyi söylemekten bahsediyorsun Mila? '' dedi Alex merakla.
Mila ellerini yüzüne kapattı. Sanırım şuan ona oyun oynadığımı anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep Calm And Love Austin Mahone (For Mahomies)
FanfictionBu satırlar yarım kalmış olan aşkımın kendi yazdığım sonudur. O benim sahip olduğum en güzel şey. Birlikte yaptıklarımıza değil, yapamadıklarımıza ah çektiğim keşkem, sevgisini ve içimi ısıtan gülüşünü hala bana en yakın hissettiğim, minik sevgilim...